TikTok on olnud Eestis populaarne juba mõnda aega ning tundub, et see platvorm on tulnud, et jääda. Iga aastaga teeb TikTok kasutajarekordeid ning on näha, et ka uuendusmeelsemad
ettevõtted on jõudnud oma turundustegevustega sinna platvormi.
Kui algselt oli TikTok tõesti pigem meelelahutuse platvorm, kus sai vaadata naljakaid videoid, siis nüüd on see trend hakanud muutuma ning fookusesse on tõusnud ka ettevõtete ja organisatsioonide tutvustavad ning humoorikad videod, mille eesmärk on olla klientide jaoks nähtav ning pakkuda atraktiivset sisu, mida teistes platvormides võimalik nii efektiivselt teha ei ole võimalik.
Oleme kirja pannud soovitused, mida tasub jälgida ettevõtetel, kes soovivad TikToki ühe turunduskanalina kasutada.
1. TikTokis peab olema aktiivne
TikToki algoritm on seatud nii, et need kontod, kus postitatakse videoid igapäevaselt või vähemasti üle päeva on eelisseisus. See tähendab seda, et neid kontosid kuvatakse teistele kasutajatele aktiivsemalt ning tehtud videod jõuavad rohkemate vaatajateni.
2. Hashtag'id on kohustuslikud
Hashtagid on ühed olulisemad tegurid TikTokis videote puhul. See annab algoritmile sisendi, mis teemal video räägib ning samuti aitab see jõuda videotel inimesteni, keda huvitab sama teema. Hashtagide puhul tasub alati uurida, milliseid tage on teised kasutajad kasutanud ning milliseid otsitakse. Kindlasti on soovitus kasutada tage, mis on juba populaarsed ning mida kasutajad oskavad otsida.
3. Videote monteerimine aitab silma paista
Kuna videote maht TikTokis on väga suur, siis hakkab ühel hetkel suurt rolli mängima videote monteerimine ning efektide lisamine. Igasugused erinevad nüansid, mis aitavad eristuda, või loovad toreda emotsiooni, on kohe palju nähtavamad.
Selleks, et leida inspiratsiooni videote tegemiseks tasub ise olla vaatajana ka aktiivne TikTokis, nii on alati olemas ülevaade uutest trendidest ning uuendustest. Mida aktiivsemad suudate TikTokis olla, seda suuremat kasu see toob.
4. Muusika valik peab olema läbimõeldud
TikTokis on alati meelelahutuslik nüanss juures, mis tähendab seda, et mingisugune element peaks vaatajatele hea tuju tekitama. Muusika tekitab alati hea tunde ning suure tõenäosusega soovivad nad tulevikus ka teisi tehtud videoid vaadata.
Muusika on üks parimaid ja lihtsamaid viise meeleolu ja efektse tunde loomiseks. Kõige kindlam on kasutada muusikat, mis on tuntud ja tekitab kasutajates kohe äratundmisrõõmu
Kui vajad abi TikToki seadistuse või haldusega
TikToki platvorm võib ettevõtetele olla veel küllaltki uus ja natuke tundmatu. Selleks, et olla TikTokis edukas, saab DigitalB tiim hea meelega appi tulla.
TikToki edukas turunduskampaania ja haldus eeldab teadmisi ja kogemusi, millele tuginedes luuakse parim võimalik konto, läbimõeldud tekst ja eesmärgipärased videote ülesehitused.
Kui sinu ettevõte soovib end TikTokis reklaamida ning konkurentidest ette jõuda, säästes sealjuures enda aega ja raha, tulevad appi DigitalB spetsialistid.