JÄLGI MEID:

5 põhjust, miks Facebooki reklaamid ei tööta

5 põhjust, miks Facebooki reklaamid ei tööta 

Sotsiaalmeedia infomüras on üha keerulisem enda reklaamiga silma paista, mistõttu on äärmiselt oluline seadistada enda reklaam laitmatult. Facebooki reklaamid võimaldavad sihtida väga kindlaid inimtüüpe, võimaldades ettevõtetel jõuda efektiivselt ja soodsalt uute klientideni. Sellegipoolest võib teadmatus või oskamatus reklaami korrektselt seadistada tuua hoopis kesiseid tulemusi ning raisatud raha. Millised on enamlevinud vead, mida Facebooki reklaamide seadistamisel tehakse? 

1. Reklaam ei kõneta klienti

Kõige lihtsam viis potentsiaalse kliendi tähelepanu haarata on luua enda Facebooki reklaamidele visuaal, millest on võimatu mööda kerida. Kui visuaal kõnetab potentsiaalset klienti, jõuab tõenäoliselt ka soovitud sõnum või info temani. Lisaks visuaalile peab Facebooki reklaam alati sisaldama ka kutset mingile tegevusele (CTA), olgu see e-poest tellimine, kodulehe külastamine või lehe jälgimine. Reklaam, mis ütleb kliendile, mida temalt oodatakse, saavutab tõenäoliselt ka oma eesmärgi.

2. Reklaami sihitakse valesti

Paljud ettevõtted seavad üles teadmatusest Facebooki reklaame, mis ei vasta tegelikule sihtgrupile või on hoopis liiga üle seadistatud, tehes reklaami õnnestumise ebatõenäoliseks. Facebooki reklaamid võimaldavad sihtida väga kindlate omadustega ja huvidega kliente, andes ettevõtetele suurepärase võimaluse jõuda enda sihtgrupini. On oluline meeles pidada, et kõik kliendid pole samasugused, millest tulenevalt pole mõistlik enda auditooriumit liiga detailideni optimeerida. 

3. Kampaania eesmärk pole selge

Edukas Facebooki reklaam saab alguse läbimõeldud ja selgest reklaami eesmärgist. Reklaami eesmärgi sätestamine on põhjusega esimene punkt, mida Facebooki reklaami seadistades täita tuleb. Kas reklaami eesmärk on suurendada üldist bränditeadlikkust, e-poe oste, kodulehe liiklust või saada hoopis oma sisule rohkem vaatamisi? Vastavalt reklaami eesmärgile seadistab Facebook reklaami, otsib sobiliku publiku ning suunab nad soovitud tegevust tegema. Seadistades reklaami juba alguses valesti ei ole võimalik ka edu saavutada. 

4. Statistikast ei õpita

Facebooki reklaamide kulgu ja tulemusi on võimalik erinevate näitajatega mõõta. Näiteks kodulehe külastatavuse suurendamise eesmärgiga reklaami on võimalik analüüsida klikihinna (CPC) ja läbi klikkimise suhte (CTR) abil. Mõlemad mõõdikud on abiks sihtgrupi mõistmisel: kui haarav on reklaam, kui palju inimesi suunab reklaam kodulehele klikkima,

kas reklaam kõnetab sinu sihtrühma? Kui tulemused ei vasta ootustele, on õige aeg Facebooki reklaamis muudatusi teha. 

5. Retargeting unustamine

Paljud ettevõtted ei mõista retargeting ehk taasturundamise võimalusi, vähendades nii reklaamitulemusi mitmekordselt. Taasturundamine võimaldab sihtida Facebooki reklaamid klientidele, kes on eelnevalt ettevõtte kodulehte külastanud, lisanud e-poes mõne toote ostukorvi ja siis veebilehelt lahkunud või külastanud konkreetset veebilehe alalehte. Kuna kliendid on juba ettevõttega tuttavad, aitab taasturundamine end meelde tuletada ning innustab klienti oma ostu lõpuni viima. 

Säästa enda aega ja raha ning usalda Facebooki reklaamid DigitalB-le

Edukad Facebooki reklaamid eeldavad teadmisi ja kogemusi, millele tuginedes luuakse parim võimalik visuaal, läbimõeldud tekst, eesmärgipärane reklaami ülesehitus. Kui sinu ettevõte soovib end Facebookis reklaamida ning konkurentidest ette jõuda, säästes sealjuures enda aega ja raha, tulevad appi DigitalB spetsialistid. 

DigitalB aitab luua sinu ettevõttele tulemuslikke Facebooki reklaame, võta meiega ühendust kodulehe kaudu!