JÄLGI MEID:

Meiliturunduse 5 kasutegurit

Meiliturundus on üks efektiivsemaid ja võimsamaid digiturunduse vahendeid, mida paljud ettevõtted alahindavad. Meiliturundus võimaldab jõuda konkreetse sõnumiga otse oma sihtrühmani ning mõjutada teda käituma soovitud viisil. Blogiartiklist leiad 5 meiliturunduse kasutegurit, mille võid saavutada läbimõeldud meiliturunduse strateegiaga.

1. Efektiivne suhtlus oma kliendiga

Meiliturundus võimaldab jõuda enda sõnumiga otse potentsiaalse või olemasoleva kliendi postkasti. Kui e-maili pealkiri on haarav, avab lugeja tõenäoliselt ka kirja ning saab osaks sinu sõnumist. Meiliturundust saad kasutada uudistoodete reklaamimiseks, eripakkumiste edastamiseks, kasulike nippide ja nõuannete jagamiseks ja kliendi tagasiside kogumiseks. See on viis brändi ja sihtrühma vahel pideva dialoogi hoidmiseks ja tugeva sideme loomiseks.

2. Potentsiaalse kliendi poole personaalselt pöördumine

Meiliturundus võimaldab saata sihitud ja isikupärastatud sisuga sõnumeid uudiskirja tellijatele. See tähendab, et saad kõnetada igat meililistis olijat vastavalt tema huvidele, ostuajaloole ja eelistustele. Meiliturundus võimaldab oma klienti tundma õppida ning vastavalt tema isikupäradele teda kõnetada - kõnetades inimest otse ja isikupärastatud sõnumiga, täitub tõenäoliselt ka saadetud e-maili eesmärk.

3. Suurenenud müük ja korduvostud

Strateegiline ja läbimõeldud meiliturundus suurendab müüki ning innustab meililistis olijaid uuesti ettevõtte teenust tarbima ehk korduvoste sooritama. Meiliturundust on võimalik automatiseerida, saates kliendile eelseadistatud e maile vastavalt tema tegevusele: tervituskiri meililistiga liitudes, meeldetuletuskiri ostukorvi hüljates, tellimuse kinnituskiri, tänukiri tellimuse esitamise eest, küsitlus tagasiside ja ostuga rahule jäämise osas jne. Olles kliendiga pidevas vestluses, püsid tal meeles ning suurendad tõenäoliselt ka tema tahet ostu sooritada.

4. Kõrge investeeringutasuvus ehk ROI

Meiliturundusega kaasnevad suhteliselt madalad kulud võrreldes näiteks tasuliste digireklaamidega. Sellegi poolest võib meiliturundusega saavutada märkimisväärseid tulemusi: kvaliteetne ning läbimõeldud meiliturunduse kampaania võib tuua väiksema eelarvega.

5. Mõõdetavus ja analüüs

Lisaks kõigele eelnevale on meiliturunduse eeliseks selle mõõdetavus ja tulemuste analüüsi lihtsus. Saadetud e-maili tulemused näitavad igat klikki e-mailile, linkide avamisi ja konversioone, millele tuginedes on võimalik järgmisi meilikampaaniaid täiendada ning saada veel paremaid tulemusi.

Usaldades enda ettevõtte meiliturunduse DigitalB hoolde, võid olla kindel, et sinu ettevõtte turundustegevustega tegeleb kogenud ja valdkonnateadlik spetsialist. Tänu pikaajalisele
kogemusele ning igapäevaselt turundusvaldkonnas tegutsemisele, on võimalik saavutada meiliturunduse maksimaalne potentsiaal: luua sügavam side enda klientidega, suurendada korduvostude arvu ning müüki.