Digiturunduse haldus – miks ettevõtted seda vajavad?
Tänapäevasel digiajastul on üha rohkem ettevõtteid avastanud digiturunduse võimalused ja kasulikkuse, mis aitab rikastada omakorda konkurentsi ning võita endale rohkem kliente. Sellegipoolest tähendab digiturundus veel paljudes ettevõtetes aeg ajalt Facebooki postitamist ning ehk ka mõne reklaami avalikustamist. Tegelikult koosneb digiturundus palju rohkematest võimalustest, mille täielikku potentsiaali aitab avada digiturunduse haldus.
Digiturunduse kategooriad
Digiturundust võib defineerida kui digitaalset turundust, nagu ütleb ka nimi, küll aga on tegemist üldnimetusega paljudele erinevatele kategooriatele. Üldiselt saab digiturundust jaotada seitsmeks:
- otsingumootorile optimeerimiseks ehk SEO-ks
- otsingumootori turunduseks ehk SEM-iks
- sisuturunduseks
- sotsiaalmeedia turunduseks ehk SMM-iks
- klikiturunduseks ehk bänneriteks või Google reklaamideks, ka PPC-ks
- koostööturunduseks suunamudijate või avaliku elu tegelastega
- otseturunduseks ja ka e-maili turunduseks
Digiturunduse haldus säästab aega
Ilmselt oled isegi mõne digiturunduse kategooriaga kokku puutunud, olgu see uudiskiri meiliboksis või otsingumootori tulemustes kajastatav reklaam. Tihti peetakse nimetatuid ainsateks digiturunduse võimalusteks, lisaks sotsiaalmeediale, millest tulenevalt jäävad paljud ettevõtted teadmatuse tõttu potentsiaalsest kasvust ning kasumist ilma.
Digiturundus annab ettevõttele võimaluse turundada end erinevatel platvormidel, nii kirjas, pildis, videos, otsingumootori tulemustes või uudisteportaalides, mis eeldab omakorda vastavalt töötajalt vaba aja olemasolu ning parimate tulemuste saavutamiseks ka olulisi teadmisi ja kogemusi. Tihti jäetakse ettevõtetes digiturundus lisaülesandena mõnele töötajale, kes ei pruugi turundusvaldkonnaga varasemalt tuttav olla. Kuna digiturunduse õppimine ja tulemuste saavutamine võtab omajagu aega, on alati efektiivsem ja ajasäästlikum valida hoopis digiturunduse haldus.
Strateegiline digiturunduse haldus
Digiturunduse haldus on strateegiline ja eesmärgipärane teenus, mille tulemused kajastuvad selgelt statistikas. Kuna digiturundus toimub veebis, on võimalik erinevatel platvormidel nii orgaaniliste postituste, reklaamide kui ka otseturunduse tulemusi üsna pea pärast postitamist juba näha ning mõõta. Just tulemuste mõõtmine ja analüüsimine on üks
digiturunduse kõige olulisemaid osasid - tulemused näitavad, mis läks hästi, mis halvasti ning kuidas edaspidi jätkata.
Digiturunduse halduse strateegia sõltub oluliselt ettevõtte olemusest, sihtturust ning eesmärkidest. Näiteks ei vaja kõik ettevõtted e-maili turundust, samamoodi nagu kõik organisatsioonid ei pea tegema koostööd suunamudijatega. Digiturunduse haldus pakub ettevõttele individuaalset strateegiat, mis on koostatud kliendi soovide, ettevõtte eripärade ning konkurentide analüüsi põhjal. Usaldades oma ala spetsialiste, saab klient olla kindel efektiivses ja tulemusrikkas töös.
Digiturunduse haldus DigitalB-st
Usalda oma ettevõtte digiturunduse haldus oma DigitalB spetsialistide kätte. Pakume oma klientidele personaalset digiturunduse haldust, mis koosneb olenevalt kliendi vajadusest näiteks sotsiaalmeedia kanalite haldusest, olemasolevate reklaamide auditist, sisuplaani loomisest ja järgimisest, klientide tagasisidele vastamisest, kampaaniate loomisest ja tulemuste raporteerimisest.
Digiturunduse haldus aitab säästa ettevõttes aega ning tagada suurepärased kogemused, kuna usaldatud on oma ala spetsialiste. DigitalB tiimil on digiturunduses rikkalik kogemustepagas, mis võimaldab leida lahendusi kliendi küsimustele, anda nõu ja valida õige strateegia. Sinu tulemuslik digiturunduse haldus saab alguse siit.