JÄLGI MEID:

Sotsiaalmeedia haldus

Sotsiaalmeedia on siin, et jääda. Inimesed veedavad iga päev tunde, kerides nende huvidele vastavat sisu ja tarbides erinevat informatsiooni. Sotsiaalmeedia on teinud turundusmaastikul enda sihtgrupini jõudmise imelihtsaks: sinu ettevõtte sisu kuvatakse potentsiaalsetele ostjatele ning tarbijatele. Aga mis saab siis, kui sinu ettevõte pole sotsiaalmeedias tegev? Kerkivad esile need ettevõtted, mis näevad sotsiaalmeedia potentsiaali, on klientidele kogu aeg nähtavad ning kogutud tähelepanu kajastub ka nende käibes.

Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn ja paljud teised võimalikud platvormid - teevad pildi kirjuks, eks? Selleks on olemas sotsiaalmeedia haldusteenus, mis hoolitseb ise selle eest, et sinu ettevõte oleks just sinule sobilikel platvormidel aktiivne, koguks tuntust, kasvataks jälgijaskonda ning seeläbi ka müügitulemusi. Sotsiaalmeedia haldus teeb sinu eest kõik raske töö ära, luues ettevõtte eesmärkidele vastava strateegia, hallates igat sotsiaalmeedia kanalit, suheldes jälgijatega ning korraldades vajadusel kampaaniaid.

Millest koosneb sotsiaalmeedia haldus?

Sotsiaalmeedia haldus on teenus, mis on oluliselt seotud ettevõtte eesmärkidega ning sotsiaalmeedias tegutsemise tagamaadega. Kuna iga ettevõtte eesmärgid on erinevad, koosneb ka sotsiaalmeedia haldus erinevatest etappidest, vastavalt individuaalsetele soovidele. Küll aga koosneb sotsiaalmeedia haldus enamasti järgnevast:

Sotsiaalmeedia strateegia loomine

Igal tegevusel peab olema eesmärk, nii ka sotsiaalmeedia turunduses. Luues tervikliku sotsiaalmeedia strateegia, milles on võetud arvesse kliendi soovide ja eesmärkidega, on võimalik valida tegutsemiseks sobilikud kanalid, tegevused, suunad ning alustada eduka sotsiaalmeedia sisuloomega. Sotsiaalmeedia strateegia loomisel on oluline panna paika läbimõeldud tervikpilt, võttes arvesse ettevõtte omapärasid, konkurentide tegevust ning brändi, mida sotsiaalmeedias edastama hakatakse.

Sotsiaalmeedia kanalite haldamine

Sotsiaalmeedia sisuloome on tänapäeval parim viis uute klientideni jõudmiseks ning kliendi ja ettevõtte vahelise usalduse ehitamiseks. Kuigi sotsiaalmeedias võib postitada igasugust sisu, on ettevõttena mõistlik mõelda läbi enda bränd, sotsiaalmeedia toon ning sisu suund, millest lähtuda. Sotsiaalmeedia kanalite haldamine hõlmab nii sisuideede välja töötamist, sisuloomet, sisu pealkirjastamist ja postitamist ning tulemuste mõõtmist. Lisaks hõlmab teenus ka jälgijaskonnaga suhtlemist.

Sotsiaalmeedia kampaaniate loomine

Kuna sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval üks efektiivsemaid turundusviise, korraldavad ettevõtted tihti ka sotsiaalmeedia kampaaniaid. Mõistlik on tellida teenus samalt partnerilt, kes haldab ka ettevõtte sotsiaalmeedia kontosid, mõistab ettevõtte brändi, tooni ja stiili. Nii on võimalik luua sotsiaalmeedia kampaania, mis vastab jälgijaskonna huvidele, ootustele ning ka ettevõtte kuvandile. 

Lisaks hõlmab sotsiaalmeedia haldus ka

Sotsiaalmeedia haldus jäta spetsialistide hoolde

Kui soovid jõuda uute klientideni, tahad olla tänapäeva maailmas lihtsasti leitav ning nähtav, saada uusi päringuid ja edendada oma ettevõtet, siis on sotsiaalmeedia haldus teenus, mida kaaluda. DigitalB pakub paindlikku haldust, mis luuakse vastavalt kliendi soovidele ning eesmärkidele. Meie jaoks pole olemas võimatuid asju, võtame igat takistust väljakutsena, millest alati edukalt välja tuleme.

Küsi personaalselt pakkumist oma ettevõtte
sotsiaalmeedia haldus teenusele meie kodulehelt!