JÄLGI MEID:

Sotsiaalmeedia haldus ja reklaamid

Ilmselt pole tegemist uudisega, et suurem osa maailma elanikkonnast on sotsiaalmeedias aktiivsed. Ettevõtte vaatepunktist tähendab see, et nii olemasolevad kui ka tulevased kliendid on esindatud, seda mitte vaid Facebookis aga ka Instagramis, LinkedInis, Twitteris, YouTubes ja näiteks ka Spotifys. Kuna sotsiaalmeediasse on koondunud niivõrd palju erinevate huvide ning soovidega inimesi, on tegemist äärmiselt populaarse ja efektiivse viisiga turundamiseks.

Sotsiaalmeedia haldus aitab viia ettevõtet uute inimesteni sotsiaalmeedia sisuloome ning sihitud reklaamide abil. Tegemist on igale ettevõttele äärmiselt mugava ja efektiivse valikuga, kuna teenus hõlmab personaalsele turundusstrateegiale tuginevat sisuplaani loomist, sisu loomist, postitamist ning reklaamide ja kampaaniate seadistamist. Ettevõtte hoolde jääb kanda vaid projekti sisend, eesmärkide püstitamine ning tulemuste nautimine.

Sotsiaalmeedia haldus rätseplahendusena

Kuna iga brändi auditoorium ja sihtgrupp on unikaalne, pole võimalik pakkuda sotsiaalmeedia haldust igale ettevõttele sama teenusena. Ettevõtte sotsiaalmeedia kanalid peavad klappima brändi olemuse, tegevuse ning valdkonnaga, millest tulenevalt on oluline luua ka personaalne turundusstrateegia. Sotsiaalmeedia haldus hõlmab eesmärgistatud strateegia loomist, sotsiaalmeedia kanalite haldamist, sisuplaani loomist, sisuloomet ja postitamist. Samuti tegeletakse vastavalt ettevõtte soovile ka influencer turundusega.

Lisaks kuulub sotsiaalmeedia halduse alla ka jälgijaskonnaga suhtlemine, et süvendada brändiusaldust ning -kuvandit erinevatel platvormidel. Tööd tehakse eesmärgipäraselt, olles kursis valdkonna uudistega, konkurentide tegevusega ning jälgijaskonna tagasisidega. Et olla kindel sotsiaalmeedia halduse edukuses, mõõdetakse tulemusi regulaarselt erinevate sotsiaalmeedia mõõdikutega ning tulemused esitatakse raportina. 

Sotsiaalmeedia reklaamid või telereklaamid?

Sotsiaalmeedia reklaamid on tänapäeval üks efektiivsemaid ning soodsamaid viise kliendini jõudmiseks. Sotsiaalmeedia reklaamide eelisteks telereklaamide ees on garanteeritud tulemused, kuna tasulisi sihitud reklaame näevad hästi seadistades vaid potentsiaalsed kliendid. Näiteks saab uus kodusisustus e-pood suunata enda reklaame konkurendi juurest tellijatele, uus kohvik naabruskonnas elajatele ning beebitarvete kauplus värsketele emadele. Lisaks on nii Facebooki kui Instagrami reklaami hind oluliselt soodsam kui telereklaam, tehes sellest parema hinna-kvaliteedi suhtega valiku.

Sotsiaalmeedia reklaamid Facebookis ja Instagramis on kogemustega spetsialistile imelihtsad. Omades kogemust erinevates valdkondades tegevate ettevõtetega, ei heiduta DigitalB eksperte ükski väljakutse.

Kuigi iga ettevõtte jaoks koostatakse individuaalne turundusplaan,
on reklaamiprotsessi üldised tegevused sarnased:

Sotsiaalmeedia haldus ja reklaamid DigitalB-st

DigitalB spetsialistid pakuvad oma klientidele individuaalseid lahendusi, mis vastavad kliendi soovidele ja eesmärkidele. Turundusstrateegia luuakse tuginedes valdkonna viimastele trendidele, rikkalikule kogemustepagasile, ettevõtte eripäradele ja konkurentide tegevusele. 

Küsi personaalset pakkumist enda ettevõtte
tegevuse edendamiseks DigitalB kodulehelt!