JÄLGI MEID:

Tahad teada kuidas sotsiaalmeedia reklaami abil kasvatada ettevõtte käivet?

Anname sulle vajalikud teadmised, oskused ning strateegia ning hulganisti praktilisi nõuandeid ja toimivaid nippe, mida me ise ning hulk koolituse läbinud ettevõtteid kasutavad. 

E-kaubanduse kasv on jäädavalt muutnud turundusmaailma ning sotsiaalmeedia on tulnud, et jääda. Ettevõtted vajavad oskustega sotsiaalmeedia spetsialiste, kes tunnevad uue ajastu kanalite hingeelu.

Päevas on inimene internetis keskmiselt 6 tundi. Eestis kasutab Facebooki ja Instagrami ligi 900 000 inimest see muudab sotsiaalmeedia meie kodumaa suurimaks meediakanaliks. Tegemist on olukorraga, kus igal ettevõttel on võimalik mõistlike kuludega jõuda oma sihtrühmani lühikese aja jooksul.

Tänane olukord tööturul on kindlas defitsiidis reklaami seadistamise oskusega sotsiaalmeedia spetsialistide osas, kes mõistavad kuidas uut meediat teadlikult kasutades saavutada edu mõistliku raha- ja ajakuluga.

Kellele kursus sobib?

  • Algajatele, kes soovivad omandada sotsiaalmedias reklaamimise teadmised ja oskused, et olla nõutud ja hästitasustatud spetsialist tööturul.
  • Ettevõtjatele, kes tahavad õppida oskuslikult kasutama sotsiaalmeedia reklaamitööriistu ettevõtte müügikäibe tõstmiseks.
  • Turundajatele, kes tahavad end täiendada praktiliste oskuste ning teadmistega sotsiaalmeedia reklaamivõimaluste osas. 
  • Koolitajateks on inimesed kes:

  • Tegelevad igapäevaselt sotsiaalmeedia turundusega
  • Turundavad igapäevaselt facebookis ja Instagramis
  • Aitavad ettevõtetel käivet kasvatada sotsiaalmeedia oskusliku kasutamise abil
  • Koolituse läbinu oskab:

  • Kasutada erinevaid ostumudeleid, lugeda mõõdikuid ja luua toimivaid reklaamistrateegiaid.
  • Tunneb Facebooki reegleid ning oskab neist kinni pidada.
  • Käivitada A/B teste, et selgitada välja toimivaim reklaam.
  • Luua ja õigesti sihtida reklaame. Käivitada ja kasutada Facebook pixlit, et mõõta reklaamide tulemust.
  • Kasutada Facebook AD Manageri ja Business Manageri.
  • Luua toimivaid visuaale.
  • Õppeprogramm

    Sissejuhatus koolitusse

  • Koolituse ja õppetöö tutvustus
  • Miks on Facebooki turunduses üldse vaja?
  • Facebooki ja Facebooki reklaamide tutvustus
  • Erinevad Facebooki kasutamise võimalused
  • Sissejuhatus Facebooki

  • Kuidas töötab Facebooki algoritm
  • Millised on Facebooki formaadid ning mis toovad häid tulemusi
  • Mis on ostumudel ja kuidas neid kasutada
  • Erinevate terminite tutvustus, mida Facebookis turundades peab teadma
  • Reklaamipoliitika, mida tohib teha ja mida ei tohi teha.
  • Facebook business manager ja ad manager tutvustus

  • Business manageri tutvustus
  • Ad manageri tutvustus
  • Erinevad suhtlemisvõimalused
  • A/B Testimine
  • Facebook reeglid ja nende kasutus.
  • Reklaami loomine ad manageris Facebook pixel ja evendid
  • Milline visuaal kõnetab Sinu potentsiaalset klienti ja kuidas neid luua

  • Orgaanilise sisu jaoks toimivate visuaalide loomise reeglid
  • Erinevate visaalse sisu loomiseks vajalike rakenduste kasutamine (canva, adobe express jms)
  • Kust leida tasuta fotosid sotsiaalmeediasse
  • Milline visuaal toimib reklaamis hästi
  • Copywriting

  • Sihtrühma kaasavate tekstide kirjutamine
  • Kuidas panna inimesed tegema enda soovitud tegevusi
  • Tekstide eripärad
  • 5 valemit, kuidas kirjutada müüvaid tekste ka siis, kui pea on täiesti tühi!
  • Facebook orgaanilise sisu loomine

  • Strateegia loomine (reklaamidele kui ka orgaanilisele sisule)
  • Toimiva sisuplaani loomine, et orgaanilise sisu loomine oleks kergem
  • Erinevad nipid hea orgaanilise sisu loomiseks
  • Mõõdikud ja kampaania optimeerimine
  • Loeng

  • Praktika
  • Kokkuvõte
  • Test
  • Korralduslik teave

    • Koolituskavas on arvestatud 30 akadeemilist tundi, millest 21  auditoorset akadeemilist tundi + 9 tundi iseseisvat tööd.
    • Loengud toimuvad 2 korda nädalas, teisipäeval ja neljapäeval,  kell
      18:00-20:30 (sisaldab 15 min puhkepausi) . Kokku 4 nädalat. 
    • Praktilised ülesandeid sooritatakse Facebooki ja Instagrami näitel. Sisaldab kogu META platvormi (Facebook, Instagram, Messenger, Business manager, Ad manager)

    Koolituse maksumus on 540 (sisaldab KM) ja tasuda on võimalik ka kolme võrdse osana (180eur sis KM).

    Koolitust viivad läbi igapäevaselt turunduses praktiseerivad spetsialistid:

    Brigitt Põldma

    Tallinki ja digiturundusagentuuri taustaga.

    Isabel Agnes Lukk

    IAL Studios omanik ja loovjuht.

    Marika Juusu

    turundusekspert, 15 aastase valdkonna kogemusega.

    Registreeru koolitusele!

    Täida allolev vorm koolitusele  registreerumiseks või küsi lisainfot.