JÄLGI MEID:

ÕPPEKAVA NIMETUS Facebook makstud reklaami koolitus
ÕPPEKAVARÜHM Turundus ja reklaam
ÕPPEKAVA MAHT (akadeemilistes tundides) Koolituse kogumaht kokku 30 tundi
(Sh auditoorne ja praktiline töö 21 tundi ja iseseisev töö 9)
ÕPPE ÜLESEHITUS Koolitus toimub 2 korda nädalas, kokku 4 nädalat.
Koolituspäevade vahel antakse osalejatele kodused ülesanded tunnis läbitud teemade harjutamiseks ja kinnistamiseks.
ÕPPEKESKKOND Online e-õppekeskkond
ÕPPE KESTUS 1 kuu
ÕPPE EESMÄRK Koolituse läbinu oskab:
  • Kasutada erinevaid ostumudeleid,
  • lugeda mõõdikuid ja luua toimivaid reklaamistrateegiaid.
  • Tunneb Facebooki reegleid ning oskab neist kinni pidada.
  • Käivitada A/B teste, et selgitada välja toimivaim reklaam.
  • Luua ja õigesti sihtida reklaame.
  • Käivitada ja kasutada Facebook pixlit, et mõõta reklaamide tulemust.
  • Kasutada Facebook AD Manageri ja Business Manageri.
  • Luua toimivaid visuaale.
  • SIHTGRUPP
  • Algajatele, kes soovivad omandada sotsiaalmedias reklaamimise teadmised ja oskused, et olla nõutud ja hästitasustatud spetsialist tööturul.
  • Ettevõtjatele, kes tahavad õppida oskuslikult kasutama sotsiaalmeedia reklaamitööriistu ettevõtte müügikäibe tõstmiseks.
  • Turundajatele, kes tahavad end täiendada praktiliste oskuste ning teadmistega sotsiaalmeedia reklaamivõimaluste osas.
  • ÕPINGUTE ALUSTAMISE TINGIMUSED
  • Koolitust läbiv isik peab olema vähemalt 18 aastat vana.
  • Vajalikud on arvuti kasutamise baasteadmised; veebikoolituse puhul internetiga ühendatud arvuti kasutamise võimalus, kahepoolse heli kasutamise võimalus, kaamera
  • ÕPPEKAVA SISU Õppekava sisu ning läbitavad teemad:
    1. Sissejuhatus koolitusse
  • Koolituse ja õppetöö tutvustus
  • Miks on Facebooki turunduses üldse vaja?
  • Facebooki ja Facebooki reklaamide tutvustus
  • Erinevad Facebooki kasutamise võimalused

  • 2. Sissejuhatus Facebooki
  • Kuidas töötab Facebooki algoritm
  • Millised on Facebooki formaadid ning mis toovad häid tulemusi
  • Mis on ostumudel ja kuidas neid kasutada
  • Erinevate terminite tutvustus, mida Facebookis turundades peab teadma
  • Reklaamipoliitika, mida tohib teha ja mida ei tohi teha.

  • 3. Facebook business manager ja ad manager tutvustus
  • Business manageri tutvustus
  • Ad manageri tutvustus
  • Erinevad suhtlemisvõimalused
  • A/B Testimine
  • Facebook reeglid ja nende kasutus.
  • Reklaami loomine ad manageris
  • Facebook pixel ja evendid

  • 4. Milline visuaal kõnetab Sinu potentsiaalset klienti ja kuidas neid luua
  • Orgaanilise sisu jaoks toimivate visuaalide loomise reeglid
  • Erinevate visaalse sisu loomiseks vajalike rakenduste kasutamine (canva, adobe express jms)
  • Kust leida tasuta fotosid sotsiaalmeediasse
  • Milline visuaal toimib reklaamis hästi

  • 5. Copywriting
  • Sihtrühma kaasavate tekstide kirjutamine
  • Kuidas panna inimesed tegema enda soovitud tegevusi
  • Tekstide eripärad
  • 5 valemit, kuidas kirjutada müüvaid tekste ka siis, kui pea on täiesti tühi!

  • 6. Facebook orgaanilise sisu loomine
  • Strateegia loomine (reklaamidele kui ka orgaanilisele sisule)
  • Toimiva sisuplaani loomine, et orgaanilise sisu loomine oleks kergem
  • Erinevad nipid hea orgaanilise sisu loomiseks
  • Mõõdikud ja kampaania optimeerimine

  • 7. Loeng
  • Praktika
  • Kokkuvõte
  • Test
  • ÕPPEMEETODID Õpiväljundite saavutamiseks kasutatavad õppemeetodid: • loengud; • grupiarutelud; • praktilised ülesanded; • iseseisvad tööd isikliku projekti põhjal; • kodutööde tagasiside ja tugi mentorilt; • rühmasisene vestlusgrupp.
    ÕPPEMATERJALID Videoloengud ja koolitajate poolt loodud materjalid.
    KOOLITAJATE ANDMED Brigitt Põldma, Isabel Agnes Lukk, Marika Juusu. Koolitajate lühitutvustusi on võimalik lugeda kodulehelt.
    ÕPIVÄLJUNDID Koolituse läbinu oskab: Kasutada erinevaid ostumudeleid, lugeda mõõdikuid ja luua toimivaid reklaamistrateegiaid. Tunneb Facebooki reegleid ning oskab neist kinni pidada. Käivitada A/B teste, et selgitada välja toimivaim reklaam. Luua ja õigesti sihtida reklaame. Käivitada ja kasutada Facebook pixlit, et mõõta reklaamide tulemust. Kasutada Facebook AD Manageri ja Business Manageri. Luua toimivaid visuaale.
    ÕPINGUTE LÕPETAMISE TINGIMUSED Õpinguid loetakse lõpetatuks, kui osaleja: 1. on osa võtnud vähemalt 70% auditoorsetest tundidest; 2. on esitanud vähemalt 70% kodutöödest, mis on saanud positiivse hinnangu; 3. on läbinud edukalt lõputesti
    KOOLITUSE LÄBIMISEL VÄLJASTATAV DOKUMENT Kursuse lõpus väljastatakse õpilasele: - Tunnistus, kui õpingute lõpetamise tingimused on täidetud. - Tõend, kui õpingute tingimused ei ole täidetud, kuid on läbitud vähemalt 50% õppekava mahust. Tõend väljastatakse läbitud teemade kohta.
    ÕPPEKAVA KINNITAMISE AEG 01.08.2022