Hashtagid on tänapäeval laialt levinud sotsiaalmeedia mõiste, mida kasutatakse peamiselt postituste kategoriseerimiseks ja leitavuse suurendamiseks. Need võimaldavad kasutajatel sotsiaalmeedias teatud teemadega seotud sisu kiiresti leida ning lisaks võimaldavad ka
sisuloojatel oma postitusi lihtsamalt suurema publikuni viia.
Kirjutame DigitalB blogis lähemalt, mis kasu on sotsiaalmeedias hashtagidest ning miks oleks mõistlik neid kasutada.
Hashtagid suurendavad nähtavust
Esimene ja kõige olulisem kasu hashtagide kasutamisel on nende võime suurendada postituste nähtavust sotsiaalmeedias. Hashtagide abil saavad kasutajad oma postituste nähtavust laiendada väljaspool nende jälgijate ringi. Hashtage erinevates postitustes kasutades, võivad need olla leitavad ka nende kasutajate jaoks, kes antud kontot veel ei jälgi, kuid otsivad sarnast sisu või teemat. See suurendab sisu loojate võimalusi saada rohkem jälgijaid, mis omakorda suurendab nende mõjuvõimu.
Hashtagid aitavad luua kogukondi
Teine kasu hashtagide kasutamisest on seotud nende võimega ühendada sarnaseid teemasid ja huvisid omavate kasutajate kogukondi. Kui kasutajad kasutavad sarnaseid hashtag'e, võivad nad leida teisi kasutajaid, kellega jagavad sarnaseid huvisid ja põnevaid teemasid. See võib viia uute kontaktide ja suhete loomiseni, mis võivad omakorda pakkuda uusi võimalusi ja avastusi turundajatele.
Hashtagide abil on võimalik luua trende
Kolmas kasu hashtagide kasutamisest on nende võime luua teatud kampaaniate ja sündmuste jaoks trende sotsiaalmeedias. Kui kasutajad kasutavad konkreetset hashtag'i, saavad nad luua
võrgustiku, kus jagavad sarnaseid postitusi ja loovad seeläbi kampaaniat, mida on kerge jälgida. Hashtagide abil saavad kasutajad ka kergesti kaasata teisi, kes võivad aidata sündmuse edukaks muuta või kampaaniat levitada.
See on väga levinud praktika suurte ürituste korraldamisel, kus on eesmärk konkreetselt paika pandud hashtagiga levitada sündmusel toimuvat või sellega seotud infot. Üks hea näide Eestis on näiteks #laulupidu.
Meie soovitus on luua sotsiaalmeediasse sisu regulaarselt, et pidevalt püsida oma jälgijate teadvuses. Meeles tuleks pidada ka seda, et postituste juures kasutatavad visuaalid peavad olema hea kvaliteediga.
Ära unusta postitustes hashtage kasutada
Lõpuks võimaldavad hashtagid turundajatel oma sisu paremini jälgida ja analüüsida. Kui kasutada oma postitustes erinevaid hashtag'e, on võimalik analüüsida, milline neist töötab kõige paremini ja milline suurendab nende postituste nähtavust. See võib aidata ettevõtetel oma sisu paremini kohandada ja suurendada oma mõjuvõimu sotsiaalmeedias.
DigitalB tuleb appi
Võib julgelt väita, et hashtagide kasutamine sotsiaalmeedias on äärmiselt kasulik. Need võimaldavad kasutajatel oma postituste nähtavust suurendada, ühendada sarnaseid teemasid ja huvisid omavaid kasutajaid ning luua trende. Kui tunned, et sooviksid oma sotsiaalmeedias luua postitusi, mis kõnetavad inimesi, siis võta julgesti DigitalB tiimiga ühendust.