Professionaalne sotsiaalmeedia haldus on turunduse lahutamatu osa. Ettevõtte sotsiaalmeedia profiili luues võib alguses tunduda kogu sotsiaalmeedia strateegia loomine keeruline, kuid oleme kirja pannud omapoolsed nipid ning soovitused, mida tasub jälgida, et olla sotsiaalmeedias silmapaistev ja konkurentsivõimeline.
1. Sotsiaalmeedias tasub olla järjekindel
Sotsiaalmeedias turundades tasub olla kliendi jaoks huvitav ning pakkuda kasulikku informatsiooni just enda sihtrühmast lähtuvalt. Kindlasti tasub seda teha regulaarselt, sest sotsiaalmeedia platvormide algoritmidele meeldib, kui postitatakse kindla rütmi järgi. Vajalik ei ole postitada mitte niivõrd tihti, vaid just järjepidevalt.
2. Loo värsket ning väärtust pakkuvat sisu
Inimestele meeldib näha värsket, uut ja põnevat sisu, mis pakub sõltuvalt valdkonnast, kas meelelahutust või kasulikku, professionaalset infot. Soovitame luua sisu, mis on suunatud konkreetsele sihtrühmale ja nende huvidest lähtuv.
Sisu luues tasub olla mitmekülgne ning luua erinevat laadi sisu- postitused, videod, pildid, animatsioonid või muud tüüpi postitused. Samuti tuleks mõelda postituste sisule, detailidele ja selle mitmekülgsusele, et jälgijatel ei hakkaks igav.
3. Kaasa jälgijaid
Sotsiaalmeedia sisu peaks algatama arutelusid ja olema kaasahaarav. Selleks saab innustada jälgijaid kommenteerima, sõnumeid saatma, postitusi jagama - kõik need on viisid, kuidas ettevõtte jälgijaid ning huvilisi kaasata ja panna neid tundma, et nende arvamusest hoolitakse.
4. Video on sotsiaalmeedia tulevik
Sotsiaalmeedias võib tähelepanu saamine olla kohati päris keeruline. Tavalised tekstipostitused võivad jääda mitmetel kasutajatel märkamata ning need ei püüa niivõrd pilku, kui meie eesmärk on.
Juba mõnda aega on sotsiaalmeedia suunaks videod. Lühikesed klipid, mis tekitavad huvi ning kasutajad jäävad neid vaatama ja kuulama. Oluline on muidugi video kvaliteet ning haaravus- selge sõnum ning visuaalid peavad olema läbimõeldud. Kõige olulisemad on video kolm esimest sekundit.
5. Sotsiaalmeedias aitab silmapaistvusele kaasa huumor
Sotsiaalmeedia sisu loomisel, lustakas ja koomiline olemine, on suurepärane viis oma jälgijatega suhtlemiseks. Inimestele meeldib sisu, mis on naljakas, ja seda kiputakse ka jagama.
Seda strateegiat saab kasutada kui ettevõtte eesmärgid ja bränding seda toetavad. On valdkondi, kus see kindlasti ei toimi ning seda ei ole soovituslik kasutada, küllaga pehmemate teemade puhul on see igati õigustatud ning soositud. Taoliste postituste tegemine sobib pigem vabamatel platvormidel, nagu Instagram ja Facebook, kuid teatav huumor on kasuks ka näiteks LinkedIn’is.
Jõua rohkemate klientideni DigitalB’ga
Edukatel ettevõtetel on läbimõeldud ning strateegiline turundus sotsiaalmeedias. Kui ka sul on soov olla sotsiaalmeedias silmapaistev, siis siinkohal saavad abiks olla DigitalB spetsialistid. Säästa enda raha ja aega ning võta mugavalt meiega ühendust.