JÄLGI MEID:

Kuidas mõõta Facebooki reklaamide kasumlikkust?

Facebooki reklaamid on äärmiselt edukad jõudmaks uute klientideni, suurendamaks müüki või kasvatamaks inimeste teadlikkust teatud brändi või toote osas. Sellegi poolest sõltuvad reklaamide tulemused ja edukus nende seadistamisest – kui reklaam on valesti seadistatud, ei kõneta sihtgruppi või pole arusaadav, ei saa sealt eeldada ka suurepäraseid tulemusi.

Olenemata sellest, kas reklaam toob sellist tulemust nagu lootsid, on oluline hoida silma peal reklaami toimimisel vastavatele mõõdikutele tuginedes. Reklaami toimimist ehk kasumlikkust aitavad mõõta selleks loodud mõõdikud, mida artiklis tutvustame.

Peamised Facebooki reklaamide mõõdikud

Facebooki reklaamide mõõdikud on jagatud kolmeks peamiseks kategooriaks, millest igaüks iseloomustab kulusid, reklaami levikut ja haaratavust.

Toimivuse mõõdikud

Toimivuse mõõdikud aitavad hinnata, kui palju raha kulutatakse iga tulemuse saavutamiseks. Mõõdikuid on viis:

Edastamise mõõdikud

Edastamise mõõdikud aitavad hinnata reklaamide levikut ja ulatust. Mõõdikuid on kolm:

Kaasatuse mõõdikud

Kaasatuse mõõdikud on abiks reklaami abil kliendi kõnetamise ja kliendiga sideme loomise hindamisel. Mõõdikuid on kolm:

Kui vajadus Facebooki reklaamide järele on olemas, ent on raskusi nende haldamise või seadistamisega, tuleb appi DigitalB. DigitalB Facebooki reklaamide teenus on loodud personaalselt vastavalt kliendi eesmärgile ning hõlmab strateegia loomist, sotsiaalmeedia kontode ja reklaamide haldamist, sisu tootmist ja postitamist, jälgijaskonnaga suhtlemist ja tulemuste analüüsi. Anna meile enda ettevõtte soovidest teada ja aitame sul edukaid Facebooki reklaame luua!