Digiturundus on tänapäeva maailmas, kus üha rohkem koondub elu internetti, ääretult oluline turundusviis. Digiturundus tähendabki oma toodete või teenuste turundamist digikanalites sealhulgas sotsiaalmeedias. Kuna maailmas kasutab internetti 4,95 miljardit
inimest, siis on digiturunduse kaudu võimalik jõuda korraga paljude inimesteni ning seda seejuures üpriski soodsalt. Digiturundus on kindlasti trend, mis ei vaibu, ning ka meie soovitame ettevõtetel kasutada digikanaleid.
Kuidas aga alustada digiturundamisega? Järgnevalt jagame mõningaid nippe, kuidas hakata turundama oma ettevõtet veebis.
Veebileht kui oluline osa digiturundusest
Väga oluline võimalus oma ettevõttega internetis silma paista on veebileht. Veebileht on kui ettevõtte visiitkaart - sealt on võimalik leida infot toodete/teenuste kohta; soovi korral neid osta/tellida ning samuti leida lisainfot ettevõtte kohta. Veebileht peab olema väliselt võimalikult eristuv ja meeldejääv. Oluline on, et leitav oleks info ettevõtte ja selle tegemiste kohta. WordPress on kodulehe loomise ja haldamise platvorm, millele on loonud oma veebilehe suur osa ettevõtted. Selle loomine ja kasutamine on jõukohane kõigile. Samuti on võimalik sinna luua nii e-poodi kui ka lihtsalt ettevõtet tutvustavat veebilehte. Kodulehe halduse platvorme on ka palju teisi, kuid just alustajale on WordPress kõige sõbralikum.
Digiturunduse juures on oluline rakendada SEO põhimõtteid
Internetis on tänaseks päevaks miljardeid kasutajaid, seega ka loodavat sisu on üha rohkem ning selle hulgast on keerulisem eristuda. Sellepärast tuleb rakendada SEO ehk veebilehe
optimeerimise põhimõtteid. Veebilehte saab optimeerida kasutades vastavaid märksõnu, mis aitavad su lehel otsingumootorites paremini välja tulla. Hea abivahend märksõnade analüüsiks on Ahrefs, mis aitavad sinu veebilehel otsingumootorites välja tulla just nende märksõnadega, mis lehte kõige paremini iseloomustavad.
Sotsiaalmeedia osakaal kasvab digiturunduses aina rohkem
Sotsiaalmeedia kasutajaid on maailmas juba 4,62 miljardit. Väga populaarsed platvormid turundamiseks on näiteks Facebook, Instagram, YouTube ning üha kasvava trendina ka TikTok. Sotsiaalmeedia on hea võimalus teha postitusi ning jagada oma ettevõtte igapäeva tegemisi, seejuures kaasates auditooriumit näiteks küsitluste, mängude ja looside Sotsiaalmeedia aitab muuta sinu ettevõtet kliendile inimlikumaks.
Meie soovitus on luua sotsiaalmeediasse sisu regulaarselt, et pidevalt püsida oma jälgijate teadvuses. Meeles tuleks pidada ka seda, et postituste juures kasutatavad visuaalid peavad olema hea kvaliteediga.
Anna oma ettevõtte digiturundusele uus hingamine DigitalB abiga
Jagasime mõningaid nippe, mida tasub digiturunduse juures tähele panna. Pole niivõrd oluline, kas sinu ettevõttel on juba digikanalid olemas või oled neid alles loomas - DigitalB agentuur aitab sinu ettevõttel luua kõige parema ja efektiivsema turundusstrateegia. Uuri lisainfot meie veebilehelt ning tõuse oma ettevõttega uutesse kõrgustesse juba täna.