JÄLGI MEID:

Kas meiliturundus on kasumlik?

Meiliturundus on juba aastaid olnud üks enimkasutatud turunduskanaleid, kuid kas see on endiselt kasumlik? Vastus on jah! Meiliturundus on endiselt üks tõhusamaid viise oma toote või teenuse tutvustamiseks ning klientidega suhtlemiseks.

Meiliturundus on üks kõige kuluefektiivsemaid turundusmeetodeid, kuna see võimaldab ettevõtetel jõuda otse oma klientideni. See tähendab, et ei ole vaja kulutada raha teiste reklaamikanalite, nagu näiteks sotsiaalmeedia, televisiooni või trükireklaamide peale. Lisaks sellele saate oma turundussõnumi kohandada vastavalt oma klientide huvidele ja vajadustele, mis võib suurendada oluliselt ettevõtte turunduskampaania tõhusust.

Kellele meiliturundus sobib?

Meiliturundus sobib erinevatele ettevõtetele ja organisatsioonidele, sõltuvalt nende eesmärkidest ja turundusstrateegiast. Siin on mõned näited, kellele soovitame kindlasti meiliturundust, kui ühte efektiivset turunduskanalit:

Meiliturundus on üldiselt taskukohane ja väga tõhus viis oma sihtgrupini jõudmiseks. Kuid enne alustamist on oluline mõelda oma ettevõtte turunduseesmärkidele ja sihtgrupile, et tagada kampaania edu.

Loo oma kindel kliendibaas

Meiliturundus annab võimaluse ettevõttel päris oma kliendibaasi loomiseks ja hoidmiseks. Kui oled kogunud oma klientide kontaktandmed, saad saata neile regulaarselt infot oma toodete ja teenuste kohta. See võib aidata ettevõtte brändi tuntust tõsta ning suurendada lojaalsete klientide arvu.

Lisaks sellele saad oma kliendibaasi segmenteerida, vastavalt erinevatele demograafilistele andmetele, nagu vanus, sugu, asukoht jne, mis võib parandada oluliselt turunduskampaania tõhusust.

Meiliturundus aitab leida uusi kliente

Meiliturundus on ka suurepärane viis uute klientide leidmiseks. Kui ettevõttel on oma koduleht, saad sinna paigutada meililisti liitumise võimaluse, mille kaudu saab koguda uusi kontakte. Lisaks sellele saad meililisti liikmetega jagada oma toodete ja teenuste kohta infot ning saata neile eksklusiivseid pakkumisi ja soodustusi.

Jälgi turunduskampaaniate tulemusi

Lisaks võimaldab meiliturundus turundajatel jälgida oma loodud turunduskampaania tulemusi. Ettevõttel on võimalus jälgida, kes on saadetud e-kirju avanud, millistele linkidele meilis klikiti, millised pakkumised olid kõige populaarsemad ja veel palju muud. See võib aidata oma turunduskampaaniat edasi arendada ning muuta seda veelgi tõhusamaks.

Meiliturundus ei kao kuhugi

Võib julgelt öelda, et meiliturundus on endiselt üks tõhusamaid viise oma toodete või teenuse turundamiseks ning klientidega suhtlemiseks. See on kuluefektiivne ja võimaldab ettevõttel luua oma kindel kliendibaas ja seda hoida. Lisaks sellele saab meiliturunduse abil leida uusi kliente ning jälgida oma turunduskampaania tulemusi.

DigitalB tuleb appi

DigitalB kogenud tiim on toimetanud turundusvaldkonnas juba aastaid ning aidanud kümnetel klientidel kasvatada oma ettevõtet läbi turunduse. Oleme kursis kõige uuemate trendide, soovituste ning parimate praktikatega. Kui tunned, et vajad abi või nõu oma ettevõtte turundamiseks, siis võta julgelt meiega ühendust, tuleme appi.