JÄLGI MEID:

Isikupärastatud reklaamid

Isikupärastatud reklaamid, tuntud ka kui sotsiaalmeedia reklaamid, Google või Facebooki reklaamid, on tasuliselt seadistatud reklaamid, mis jõuavad kindla sihtgrupini. Kuigi tänapäeva digimeedia võimaldab jõuda enda kliendini ka orgaaniliste postitustega, on isikupärastatud reklaamid efektiivsemad vahendid konkreetsete kampaaniate läbiviimiseks, uuele turule sisenemiseks või bränditeadlikkuse kasvatamiseks.

Mis on isikupärastatud reklaamid?

Isikupärastatud reklaamid on digitaalsed reklaamkampaaniad, mis on kohandatud konkreetsete kasutajate eelistuste ja käitumisele vastavaks. Isikupärastatud reklaamid kasutavad konkreetse kliendigrupini jõudmiseks näiteks demograafilist informatsiooni, huvisid ja käitumuslikke mustreid. Võrreldes orgaaniliste postitustega, on isikupärastatud reklaamidel kõrgem klikimäär ja konversioonimäär ehk teisisõnu jõutakse reklaamide abil efektiivsemalt kampaania tulemusteni ning klient teeb tõenäolisemalt sinu soovitud tegevust (ost, veebilehe külastus, lehe meeldivaks märkimine jne).

Isikupärastatud reklaamid eeldavad väljatöötatud strateegiat

Kuigi isikupärastatud reklaamid on efektiivne viis uute klientideni jõudmiseks, oleneb reklaamkampaania edukus ka eeltööst. Enne reklaamide loomist on mõistlik määratleda ja panna selgelt kirja eesmärk, mida tahetakse reklaamiga saavutada? Lisaks on oluline mõelda, kelleni tahetakse jõuda ning mida peaks reklaami nägija tegema - kas soovid, et ta külastaks sinu veebilehte, sooritaks ostu või asuks lehte jälgima? Enamlevinud isikupärastatud reklaamide eesmärgid on müügi või bränditeadlikkuse suurendamine, kliendile enda ettevõtte meeldetuletamine või kliendi teavitamine. Olles enda eesmärgis kindel, on võimalik suunduda edasi sihtgrupi määratlemiseni. Sihtgrupi tundmine on oluline, sest isikupärastatud reklaamid võimaldavad sihtida konkreetseid inimgruppe väga tõhusalt: kui vana on sinu ideaalklient, kus ta elab, millised on tema huvid, kas ta töötab või õpib? Isikupärastatud reklaamide seadistamine on oluliselt tulemuslikum ja lihtsam, kui oled enda ideaalkliendi eelnevalt määratlenud.

Kuidas jõuda ideaalkliendini?

Igal ettevõttel on oma ideaalklient, kellele on tooted või teenused suunatud ning kelle soove peetakse meeles tooteid või teenuseid arendades. Kui ettevõte on oma tegevust alles alustamas, määratleb ettevõtte asutaja ideaalkliendi tõenäoliselt ise vastavalt ettevõtte asutamise põhjusele ja olemasolevale informatsioonile. Ka esimesed isikupärastatud reklaamid tuleb vastavalt olemasolevale informatsioonile seadistada - nii näed, kas sinu kujutatud ideaalklienti ka reaalselt sinu toode või teenus huvitab. Lisaks näitab analüütika, kes sinu kodulehel käib, millised tooted või teenused teda huvitavad ning kus ta paikneb. Ka isikupärastatud reklaamidega on võimalik erinevate kliendigruppidega katsetada, kes millisele sõnumile rohkem reageerib. Vastavalt sellele saad muuta ka enda ideaalkliendi tunnuseid ja isikupärastatud reklaamide sätteid. Enda ideaalkliendini ja õige sihtgrupini jõudmine eeldab järjepidevat andmete analüüsi ning katsetamist - pärast mitmendat kampaaniat on sinu ettevõtte sihtgrupp juba oluliselt konkreetsem.

Kui tunned end isikupärastatud reklaamide osas ebakindlalt ning vajaksid spetsialisti abi, siis pöördu julgelt DigitalB poole. Oleme kogenud digiturunduses, isikupärastatud reklaamides ning sisuloomes, lisaks aidanud enda teadmistega ka erinevas suuruses ettevõtteid üle Eesti. Võta ühendust DigitalB-ga  ja seadistame üheskoos sinu ettevõttele tõhusad isikupärastatud reklaamid!