Uue iOS 14 tulek ei lase Facebooki reklaame enam nii täpselt sihtida. Nimelt saavad Apple’i seadme kasutajad iOS 14.5 puhul välja lülitada andmete jälgimise rakenduste poolt.
Facebookis reklaamimine on selle tõttu kallinenud ning ka muutunud vähem täpseks. iOS 14 uuenduse laadinud kasutajate puhul on konversioonide aruandlus umbkaudsem ja uuesti turundamised (re-targeting) ebatõhusamad. Vaatajaskonnale väga personaliseeritud reklaamide loomine võib olla oluliselt takistatud.
Vähem sihtimisvalikuid tähendab ka rohkem kulutusi ja vähem reklaami isikupärastamist, kuid reklaamija poole pealt on võimalik muutustega tegeleda. Millised on 3 punkti, mida peaks sellisel juhul arvesse võtma?
1. Aggregated Event Measurementi seadistamine iOS 14 kasutajatele
Aggregated Event Measurementi (EAM) seadistamine on vajalik iOS 14 kasutajate sündmuste (events) jälgimiseks ning töötlemiseks. Selleks peab kontol olema Facebook Pixel või/ja Conversions API, mis reklaami andmeid kogub. Seejärel tuleb kinnitada oma veebilehe domeen, mida saab teha DNS kirje uuendamise abil, meta-tag’i lisamisega või EAMsis endas.
Domeen määrab ära, millisel ettevõttekontol on domeeni omanikuna õigus veebisündmuse konfiguratsiooni muuta. Veebisündmuste konfiguratsioonitööriistale pääsemiseks külasta Events Manageri. Rakenduse sündmuste konfiguratsioonide puhul tuleb samuti kinnitada konfiguratsioon Events Manageris.
2. Tuleb valida tähtsaimad sündmused Facebooki reklaamide puhul
Nüüdsest saavad Facebookis reklaamijad konfigureerida vaid kuni 8 sündmust ühe domeeni kohta. Aggregated Event Measurementis saab järjestada jälgitavad sündmused olulisuse alusel. Piiratud sündmuste arv tähendab, et algoritmil on optimeerimisprotsessides vähem andmepunkte.
Apple’i iOS 14 tulek mõjutab rohkem väiksemaid reklaamijaid, kellel pole palju andmeid väiksema eelarve tõttu. Kui on soov mitu sündmust koondada üheks sündmuseks, siis selleks on olemas Event Setup Tool.
3. Facebooki reklaamidel ei toetata enam mitut omistamisakent
Ka ühe teise muudatuse tõttu on raskendatud iOS 14 kasutajate terve teekonna jälgimine. Nüüdsest ei ole enam Facebooki reklaamide puhul võimalik omistada 28-päevast ega ka
7-päevast vaatamist ning ega ka 28-päevast klikkimist. Vaikimisi on uueks seadeks 7-päevane klikkimine ja alles jäävad ka 1-päevane vaatamine ning klikkimine.
Antud uudis ei mõjuta nii palju kiire konversiooniga tooteid, kuid kõrge hinnaga toodete puhul võib olla langus suur. Kuna kalleid esemeid tavaliselt ei osteta kõigest 7 päeva pärast klikki, siis võib lõplik ost jääda omistamisaknast välja.
Jõua rohkemate klientideni tänu DigitalB’le
Kui tunned, et su ettevõte soovib end Facebookis reklaamides jõuda ka iOS 14 klientide puhul võimalikult paljudeni, siis abiks on DigitalB spetsialistid.