JÄLGI MEID:

Google Analytics 4: mida peab teadma ja kuidas seadistada?

Google Analytics 4 aitab veebisaidi omanikel saada sügavamat arusaama oma külastajate käitumisest ja analüüsida nende tegevust. Meie varasemas artiklis “Ole valmis Google Analytics 4 tulekuks” oleme käsitlenud GA4 olulisemad funktsioonid ja peamised sammud Google Analytics 4 seadistamiseks. Antud artiklis anname põhjalikuma ülevaate sellest, kuidas seadistada GA4 ning tutvustame selle olulisi erinevusi.

Alusta GA4 seadistamist ja avasta uusi võimalusi oma veebisaidi analüüsimiseks juba täna!

Google Analytics 4 tutvustus ja selle olulised erinevused

Google Analytics 4 (GA4) on uusim versioon Google'i veebianalüütika tööriistast, mis pakub täiustatud võimalusi andmete kogumiseks, analüüsimiseks ja aruandluseks. Erinevalt varasemast Universal Analytics versioonist (UA) keskendub GA4 sündmustele, võimaldades täpsemat kohandamist ja jälgimist.

Google Analytics 4 peamised erinevused eelmisest versioonist

GA4 ja Universal Analytics (UA) vahel on olulisi erinevusi, mis muudavad GA4 atraktiivseks veebianalüütika spetsialistidele ja ettevõtetele. Üks märkimisväärne erinevus on andmete mõõtmine GA4-s. UA-s põhines mõõdikute süsteem peamiselt külastuste, lehevaatamiste ja hüppemäärade arvul.

GA4-s on fookus suunatud sündmustele, mis võimaldab Sul kohandada ja jälgida konkreetseid toiminguid, nagu klõpsud, videote esitused või rakenduse installid. GA4-s on ka parendatud kasutaja tuvastamine. UA-s kasutati küpsiseid ja unikaalseid kasutajaid, et jälgida kasutajate tegevust. GA4-s on aga esiplaanile tõusnud sündmuspõhine tuvastamine, mis võimaldab täpsemalt jälgida kasutaja tegevusi mitmel seadmel ja platvormil.

Google Analytics 4 eelised ja parendused

GA4-l on tugevdatud masinõppe ja tehisintellekti funktsioonid, mis aitavad tuvastada mustrid ja teha automatiseeritud analüüse. Kohandatud sündmused ja eesmärgid võimaldavad Sul täpsemalt määratleda olulisi toiminguid mis viivad kõige sagedamini soovitud eesmärkideni. Uuendatud aruandluse funktsioonid annavad sügavama arusaama veebisaidi ja rakenduse jõudlusest ning aitavad teha teadlikke turundusotsuseid. Google Analytics 4 on oluline samm edasi veebianalüütikas, pakkudes täiustatud funktsioone andmete jälgimiseks ja analüüsimiseks. Järgnevates peatükkides keskendume selle seadistamisele ja kasutamisele.

Google Analytics 4 seadistamine veebilehele

Google Analytics 4 konto loomine ja veebisaidi lisamine

Google Analytics 4 kasutamiseks tuleb kõigepealt luua GA4 konto. Selleks külasta Google Analytics veebisaiti ning järgi juhiseid uue konto loomiseks. Konto loomisel tuleb määrata ka oma veebisaidi nimi ja URL. Pärast konto loomist pead lisama oma veebisaidi GA4-sse. Selleks saad kasutada GA4 juhtpaneelil olevat veebisaidi lisamise võimalusi. Sisesta oma veebisaidi URL ja vali sobiv seadistusviis, mis võib hõlmata veebisaidi JavaScript-koodi lisamist või veebilehel oleva plugin-i kasutamist.

Alusta GA4 seadistamist ja avasta uusi võimalusi oma veebisaidi analüüsimiseks juba täna!

Google Analytics 4 mõõdikute ja sündmuste seadistamine

Pärast GA4 konto loomist on oluline seadistada mõõdikud ja sündmused, mida soovid jälgida. GA4-s keskendutakse sündmustele, mis võimaldavad Sul kohandada ja jälgida konkreetseid toiminguid, mida kasutajad Sinu veebisaidil teevad. Mõõdikute ja sündmuste seadistamiseks lisa vastavad koodijupid oma veebisaidile või loo soovitud tägid Google Tag Manager’i kaudu.

Tööriistade ülevaade Google Analytics 4 juhtpaneelil

GA4 juhtpaneel pakub mitmeid tööriistu ja funktsioone, mis aitavad analüüsida ja jälgida oma veebisaidi andmeid. Juhtpaneeli abil saad luua kohandatud aruandeid, määrata eesmärke, luua segmente, jälgida kasutajate teekondi ja palju muud. Tutvu juhtpaneelil olevate võimalustega ja kohanda seadeid vastavalt oma vajadustele.

Andmete importimine eelmisest Universal Analytics versioonist

Kui sul oli eelnevalt kasutusel Universal Analytics ja soovid säilitada kogutud andmeid, saad importida need GA4-sse. Andmete importimiseks kasuta Data Import tööriista, mis võimaldab üle kanda kogutud andmeid, nagu kulud, kasutajad, vaatajaskonnad ja sündmused, et luua põhjalikum ülevaade oma veebisaidi jõudlusest.

Kui soovid maksimaalselt ära kasutada Google Analytics 4 potentsiaali, on oluline teha õige seadistus ning saada asjatundlikku juhendamist ja tuge. DigitalB näol saad usaldusväärse partneri, kes aitab sul GA4 seadistamisel ja ka terve ettevõtte digiturunduse haldamisel.

Mõistame, et iga veebisait on erinev ning vajab kohandatud GA4 seadistust vastavalt oma eesmärkidele ja tegevusalale. DigitalB pakub personaalset lähenemist, et tagada, et GA4 oleks optimaalselt seadistatud sinu konkreetsete vajaduste jaoks. Meie spetsialistid tagavad, et sinu GA4 konfiguratsioon on täpne ja töökindel, võimaldades sul koguda väärtuslikke andmeid klientide veebipõhise tegevuse kohta.

Ära jäta GA4 seadistamist juhuse hooleks. Vali DigitalB ning vii oma veebianalüütika uuele tasemele!