JÄLGI MEID:

Facebooki ärikonto meelespea

Facebook on tänapäeva turundajatele üks olulisemaid platvorme, mille kaudu enda sihtrühmani jõuda ning bränditeadlikkust suurendada. Sellegi poolest ei kasuta väiksemad ettevõtted tihti Facebooki ärikontot, mis pakub aga suurepäraseid võimalusi enda tegevust edendada. Blogiartiklist leiad põhjused, miks tasub igal ettevõttel Facebooki ärikontot kasutada ning mida tuleks seejuures silmas pidada.

Milliseid võimalusi pakub Facebooki ärikonto?

Facebooki ärikonto pakub turundaja ja ettevõtja vaates võrreldes tavakontoga oluliselt rohkem võimalusi enda kliente tundma õppida, tulemusi lahti mõtestada ning turundustegevust optimeerida. Facebooki ärikonto loomine on mõistlik igaühel, kes soovib tegutseda sotsiaalmeedias teadlikult ning saavutada ka reaalseid tulemusi.
Eelkõige pakub Facebooki ärikonto põhjalikku analüütikat ja statistikat lehe ning postituste tulemuste kohta. See aitab tundma õppida enda jälgijaid ning luua neile meeldivat sisu, mis suurendaks ka postituste haaratavust ja tulemusi. Kuna Facebooki ärikonto võimaldab ühendada omavahel nii Facebooki lehe kui Instagrami konto, siis saab ärikonto alt hallata mõlema platvormi tegevusi ning planeerida postitusi. See lihtsustab omakorda turundustegevusi ning annab haldajale parema ülevaate postituste tulemustest.
Facebooki ärikonto võimaldab lisaks mugavale orgaanilisele sisuloomele ja analüüsile seadistada ka reklaame. Tegemist on ühe olulisema võimalusega, mida ärikonto turundajale pakub, sest reklaamide abil on võimalik jõuda konkreetsete sihtrühmadeni tuginedes nende demograafilistele ning käitumuslikele faktoritele ja huvidele. Facebooki ärikonto võimaldab kasutajal otse reklaamijale sõnum saata, seega tuleb lehe haldurile teavitus sõnumist ning kliendi küsimus ei jää tähelepanuta.
Lehe turvalisuse mõistes on kõige olulisemaks Facebooki ärikonto eeliseks mitme kontohalduri lisamine. Igal Facebookis tegutseval ettevõttel peaks olema mitu kontohaldurit, sest kui peaks juhtuma, et ühe halduri ligipääs ettevõtte kontole Facebooki poolt suletakse või halduri kontosse häkitakse sisse, saab alati keegi ettevõtte kontole ligi.
Nii ei jääda ilma aastatepikkusest tööst ega kaotata kliente.

Mida pidada silmas Facebooki ärikonto kasutamisel?

Facebooki ärikonto on suurepärane võimalus igale ettevõttele, ent sellegipoolest kaasnevad konto kasutamisega ka kohustused ja piirangud. Kõige olulisem Facebooki ärikonto kasutamisel on olla tutvunud platvormi kasutamise reeglite ja tingimustega. Lisaks tuleb silmas pidada reklaamide seadistamisel nii riigipõhiseid reklaamiseadusi, aga ka Facebooki piiranguid reklaamidele. Äärmiselt oluline on oma tegevuses järgida ka andmekaitse ja privaatsusreegleid, GDPR-i ja teisi kehtivaid andmekaitse seaduste nõudeid.

Kuna iga reeglitega vastuollu minek võib tähendada Facebooki ärikonto sulgemist või blokeerimist, on äärmiselt oluline, et ärikontole oleks ligipääs mitmel inimesel ehk halduril. Võimaldades ligipääsu mitmelt kontolt, on suurem tõenäosus ka enda konto tagasi saada ja vaid hoiatusest õppida.

Facebooki ärikonto pakub tohutult võimalusi uute klientideni jõudmiseks, enda ettevõtet pildis hoidmiseks ja relevantsena püsimiseks. Sellegipoolest on mõistlik tegutseda strateegiliselt, pidevalt enda tegevust analüüsides ning täiendades. Strateegilise ja tulemusliku sotsiaalmeedia haldusega tuleb appi DigitalB – pika kogemusega igapäevaselt turundusmaastikul tegutsev spetsialist.