JÄLGI MEID:

10 viga, mida meiliturunduses vältida

Meiliturundus on üks võimsamaid vahendeid digiturunduses, mis võimaldab ettevõtetel jõuda otse oma sihtrühmani, luua tugevaid suhteid ja suurendada müüki. Kuid meiliturunduse efektiivsus sõltub suuresti sellest, kuidas seda rakendatakse. Selles artiklis käsitleme kümmet levinumat viga, mida ettevõtted teevad meiliturunduses, ning pakume praktilisi lahendusi nende vältimiseks ja oma digiturunduse tulemuste parandamiseks.

Meiliturunduse viga nr 1: sihtrühma ebaselge määratlemine

Meiliturunduses on oluline määratleda sihtrühm hoolikalt, et vältida üldiste e-kirjade saatmist kogu kontaktide loendile. Selleks tuleks kasutada segmenteerimist vastavalt demograafilistele andmetele, huvidele ja ostukäitumisele ning saata isikupärastatud sõnumeid, et suurendada avamise ja klikimäära. Digiturunduse efektiivsuse suurendamiseks kasuta kontaktide andmeid, et pakkuda personaliseeritud soovitusi vastavalt iga segmendi vajadustele.

Meiliturunduse viga nr 2: aegunud kontaktandmed

Aegunud kontaktandmete kasutamine on levinud viga meiliturunduses. Vananenud või ebaõiged kontaktandmed võivad vähendada kättetoimetamise määra, suurendada tagasilööke ja kahjustada mainet. Seetõttu hoia oma kontaktide nimekirja ajakohasena, paku võimalust andmete uuendamiseks, puhasta regulaarselt oma nimekirja ja kasuta automatiseeritud süsteeme kontaktide jälgimiseks. Nii saavutad parema kättetoimetamise määra, suurendad kaasamist ja parandad meiliturunduse tulemusi.

Meiliturunduse viga nr 3: nõrgad pealkirjad

Läbimõeldud pealkirjad meiliturunduses on olulised, kuna need motiveerivad lugejaid avama e-kirju ja suurendavad kaasamist. Veenvad ja atraktiivsed pealkirjad on konkreetse,emotsionaalse, personaliseeritud ning küsimusi või intrigeerivaid avaldusi sisaldava sisuga.
A/B testimine aitab leida kõige tõhusamad pealkirjad ning pidev optimeerimine on võtmeks edule meiliturunduses.

Meiliturunduse viga nr 4: üldine sisu ja valed sõnumid

Meiliturunduses on oluline pakkuda asjakohast sisu, mis vastab lugejate ootustele. Üldise sisu ja valede sõnumite saatmine võib põhjustada madalat kaasamist. Kirja sisu peaks olema selge ja konkreetne, andes lugejatele kasulikku teavet, lahendusi nende probleemidele või pakkudes neile inspireerivaid ideid.

Ära unusta ka sisu vormindamist ja esitlust. Kasuta lühikesi lõike, erista pealkirju ja alapealkirju, kasuta loetelusid või kinnitusi, et muuta tekst skaneeritavamaks ja atraktiivsemaks lugejatele. Hoia ka oma kirjad visuaalselt atraktiivsed ja kohanda need vastavalt oma brändi stiilile. Selge, kasulik ja usaldusväärne sisu, esitatud atraktiivsel viisil, aitab luua tugevaid suhteid sihtrühmaga ning parandab meiliturunduse tulemusi.

Meiliturunduse viga nr 5: puudulikud CTA-d

Selged ja veenvad CTA elemendid on olulised meiliturunduses. Puudulikud CTA elemendid võivad vähendada kaasamist ja tulemuslikkust. Kasuta selget ja käsku sisaldavat keelt, eristuvat kujundust ning selget kasu lugejatele.

Ära unusta ka optimeerida oma CTA-d mobiilseadmete jaoks. Veendu, et CTA elemendid oleksid mugavad puutetundlike ekraanide jaoks ning ei oleks liiga väikesed või liiga lähedal teistele linkidele, mis võivad põhjustada valeklõpsamisi.

Meiliturunduse viga nr 6: optimeerimine mobiilseadmetele

Mobiilseadmetele mitteoptimeeritud e-kirjad võivad takistada digiturunduse efektiivsust. Optimeeri e-kirjad mobiilisõbralikuks, kasutades responsiivset kujundust, testimist erinevates seadmetes ning lühendades sisu. See parandab lugejate kaasamist ja meiliturunduse tulemusi.

Meiliturunduse viga nr 7: halb e-kirjade ajastus

Halb ajastus on oluline viga meiliturunduses, mis võib vähendada sinu e-kirjade mõju. Sihtgrupi käitumismustrite ja ajatsoonide arvestamine on oluline. Kasuta andmeid ja testimist, et leida optimaalne saatmise aeg. Automatiseeritud lahendused aitavad jõuda rahvusvahelise sihtgrupini sobival ajal.

Meiliturunduse viga nr 8: e-kirjade saatmise sagedus

Sagedus on meiliturunduses oluline, kuid tasakaal on võtmetähtsusega. Liiga sage e-kirjade saatmine võib tunduda pealetükkiv ja võib põhjustada tellijate lahkumist. Liiga harva saatmine võib aga vähendada brändi teadlikkust ja tulu. Digiturundusstrateegia loomine ja pidev testimine aitab leida õige tasakaalu ja saavutada oma eesmärgid.

Meiliturunduse viga nr 9: puudulik testimine ja analüüs

Puuduliku testimise ja analüüsi korral jääd ilma võimalusest optimeerida oma e-kirjade jõudlust ja saada maksimaalset kasu meiliturundusest. Investeeri aega ja ressursse testimisse ning analüüsi, et teha teadlikke otsuseid ja parandada tulemusi.

Meiliturunduse viga nr 10: seaduslikud ja eetilised nõuded

Meiliturundusel on oma reeglid ja piirangud ning seaduslike ja eetiliste nõuete eiramine on suur viga. Sellest tulenevad õiguslikud probleemid ja mainekahjustused. Väldi neid probleeme, järgides samme:

DigitalB tuleb appi

Meiliturundus on võimas vahend, kuid vead võivad rikkuda kogu pingutuse. Me oleme käsitlenud olulisi vigu alates meililisti kvaliteedist kuni CTA-de ja keelekasutuseni. Kui vajad abi meiliturunduse või digiturunduse valdkonnas, pöördu DigitalB poole. Olgu see ainult sotsiaalmeedia või kogu ettevõtte digiturunduse haldus, töötame välja individuaalse lahenduse vastavalt sinu soovidele ja eesmärkidele.