JÄLGI MEID:

10 asja, mida jälgida eduka digiturunduse strateegia koostamisel

Digiturundus on äärmiselt lai valdkond, mis hõlmab endas erinevaid veebipõhiseid võimalusi ja platvorme ettevõtte sõnumi edastamiseks ning uute klientideni jõudmiseks. Peamiselt räägitakse digiturunduse mõistes otsingumootori optimeerimisest ehk SEO-st, sisu-, sotsiaalmeedia või e-maili turundusest või sotsiaalmeedia reklaamidest.

Iga digiturunduse kanal võimaldab jõuda teatud sihtgrupini, mõõtes samaaegselt reaalajas tulemusi ning võimaldades ka reklaami vajadusel optimeerida. Just reaalajas tulemuste nägemist ja kiiret tagasisidet reklaamkampaaniale peetakse digiturunduse üheks suurimaks eeliseks traditsioonilise turunduse ees.

Praktiline juhend digiturunduse strateegia koostamiseks

Olgugi et digiturundus pakub ettevõtjale tohutult võimalusi, on eesmärkide saavutamisel oluline ka läbimõeldud digiturunduse strateegia koostamine. Edukas digiturunduse strateegia koosneb erinevatest turundusviisidest ja -platvormidest.

Siin on kümne sammuline juhend, millele tuginedes on võimalik koostada läbimõeldud digiturunduse strateegia:

DigitalB pakub ettevõtetele vastavalt sätestatud eesmärkidele digiturunduse strateegia koostamist ja haldamist. Kasutame oma töös erinevaid digiturunduse meetodeid, alates sisuloomest või kodulehe optimeerimisest lõpetades tasuliste reklaamide ning analüütikaga.