JÄLGI MEID:

Miks osta turundusteenust sisse?

Ettevõtete turunduse planeerimisel võib tihti sattuda dilemma ette: kas palgata ettevõttese turundusspetsialist või osta turundusteenust sisse? Kuigi ettevõttesisene turundusinimene tunneb ettevõtet läbi ja lõhki, siis turundusteenust sisse ostes on võimalik turundada end läbi kõrvaltvaataja värske pilgu, olla aktuaalne igal turunduskanalil ning käia kaasas uuendustega. Siit artiklist leiad neli põhjust, miks tasub osta turundusteenust sisse.

Turundusteenusega tuleb kaasa terve turundustiim

Ettevõttesisest turundust teeb tihti üks inimene, kes peab haldama nii traditsioonilist meediat, sotsiaalmeediat kui ka sisuloomet, mis teeb kogu tegevuse pinnapealseks ega võimalda saavutada maksimaalseid tulemusi. Seevastu turundusteenust sisse ostes tegeleb ettevõtte turundusega terve tiim.

Turundustiim võimaldab teha turundust kvaliteetsemalt, sest iga tiimi liige vastutab erineva kanali või tegevuse eest, on enda valdkonna uuenduste ja eripäradega kursis ning annab endast maksimumi. Kasutades turundusteenust, võib ettevõte olla kindel, et igal turunduskanalil antakse endast parim ning saavutatakse parimaid võimalikke tulemusi.

Turundusspetsialistid on alati valdkonna uuendustega kursis

Turundusteenust pakkuvad spetsialistid on enda valdkonnas alati sees, tarbides erialale vastavat sisu, kasutades vastavaid turundusplatvorme ning analüüsides pidevalt enda tehtud töid. Kogemus ja aktiivne tegevus hoiab turundusspetsialiste alati infovoos, võimaldades märgata trende juba tekkefaasis ning kasutada neid ära ka kliendile turundusteenust pakkudes.

Lisaks aitab valdkonna tundmine kaasa ka uuendustega kaasas käimisele ja vastavalt reageerimisele. Näiteks kui Instagram tuleb välja mõne uuendusega, võivad esimesed pardale hüppajad lõigata uuenduse kasutamisest kõige rohkem kasu. Samamoodi kogusid esimesed TikTokis tegutsevad ettevõtted tänu konkurentsi puudumisele rohkelt tähelepanu ja uusi jälgijaid.

Turundusteenuse sisse ostmine säästab aega

Turundusteenust sisse ostes tegelevad ettevõtte turundusega spetsialistid, kes tunnevad igat platvormi läbi ja lõhki. Kuna platvormide eripäradega ollakse tuttavad, siis osatakse luua ka vastavat sisu, mis sobituks platvormile, kõnetaks potentsiaalseid kliente ning jõuaks laiema publikuni. Tegemist on teadmisega, mis põhineb pikemaajalisel kogemusel ning katsetustel, mis ise tehes kulutaksid rohkelt aega ning ei tooks stabiilselt tulemusi.

Turundusteenus on säästlikum kui ettevõttesisese turundaja palkamine

Võttes arvesse eelnevalt nimetatud turundusteenusega kaasnevat kogemustega tiimi, kes pakub tulemuslikku teenust olenemata platvormist või meediumist ning seda, et ettevõttesisene turundaja ei jõua panustada igale turunduskanalile maksimaalselt, on turundusteenuse sisseostmine ettevõttele oluliselt soodsam variant. Ostes sisse turundusteenust, saab kasutada ühele töötajale kuluvat palgafondi erinevatel turunduskanalitel tegutsemisele ning tulemuste saavutamisele.

Kuigi turundusteenuse summa võib tunduda esialgu kallis, tuleb arvesse võtta teenusega kaasnevat kvaliteeti, potentsiaalset kasu ettevõttele ning säästetud ressursse. DigitalB pakub turundusteenust, mis aitab saavutada ettevõtte eesmärke, olla asjakohane ning jõuda uute klientideni. Sooviga saada osaks kvaliteetsest turundusteenusest võta meiega ühendust!