JÄLGI MEID:

Facebooki haldus väikeettevõtetele: kuidas luua kaasahaaravat sisu?

Sotsiaalmeedia platvormid on suurepärane viis väikeettevõtetel uute klientideni jõudmiseks ja brändituntuse kasvatamiseks. Siiani üks enim kasutatud sotsiaalmeedia platvorm on Facebook, kus ettevõtete kahjuks on siiski üsna keeruline pelgalt postituste kaudu suure vaatajaskonnani jõuda. Siin on aga praktiline juhend väikeettevõtetele, kuidas hallata edukalt Facebooki lehte, luua haaravat ja huvitavat sisu ning suurendada jälgijaskonda.

Mida tähendab Facebooki haldus?

Facebooki leht võiks olla igal ettevõttel, olenemata selle suurusest. Nimelt aitab Facebookis esindatus, aktiivne postitamine ja klientide tagasisidele platvormi andmine kaasa ettevõtte usaldusväärsuse suurendamisele ning toob ettevõtte kliendile lähemale.

Facebooki haldus tähendab just lehe igapäevast aktiivsena hoidmist: sisustrateegia loomist, postituste ajastamist, postitamist, sõnumitele ja kommentaaridele vastamist ning postituste analüüside lahtimõtestamist. Igapäevane Facebooki haldus on oluline brändikuvandi loomiseks ja säilitamiseks, sest ühelt poolt esitatakse platvormil ettevõtte turundussõnumeid, aga samas suheldakse ka jälgijatega ja potentsiaalsete klientidega.

Juhend väikeettevõtetele Facebooki lehe haldamiseks, sisu loomiseks ja kaasamise suurendamiseks

Kuigi Facebooki lehe haldamine tundub teoorias lihtne - tuleb püsida lihtsalt aktiivsena ja asjakohasena, siis eeldab tulemuste saavutamine ka korralikku eeltööd. Siin on juhend väikeettevõtetele, mida järgides omad nii aktiivset kui atraktiivset Facebooki lehte:

Kui Facebooki haldus käib üle jõu, siis DigitalB aitab hea meelega nii väiksemaid kui suuremaid ettevõtteid nii konto kui sisu haldusega. Sotsiaalmeedia ja Facebooki haldus koos sisuloome, jälgijate kaasamise ning reklaamide optimeerimisega on üks meie tugevusi, mida rakendaksime hea meelega ka sinu ettevõttes.