JÄLGI MEID:

5 turundustööriista, mis teevad igapäeva töö lihtsamaks

Turundusmaailm on pidevas arengus, millest tulenevalt on üha olulisemaks muutumas erinevad tööriistad, mis aitavad ettevõtetel enda turundustegevusi planeerida ja teostada. Turundustööriistad aitavad muuta igapäevased turundustegevused sujuvamaks, säästavad töötajate aega ning ka ettevõtte ressursse.

Viis enamlevinud turundustööriista, mis teevad turundajate igapäevatöö oluliselt lihtsamaks, on järgnevad:

1. HubSpot - kõik ühes turunduslahendus

HubSpot võimaldab hõlpsasti hallata klientide andmeid, automatiseerida e-kirjade saatmist, analüüsida turunduskampaaniate tulemusi ning luua maandumislehti ja blogipostitusi. HubSpot pakub kõike müügi ja turunduse tõhustamiseks, pakkudes samal ajal lihtsat ja intuitiivset kasutajakeskkonda. Tegemist on tööriistaga, mida kasutatakse eelkõige müügiprotsesside haldamiseks ning ülevaate saamiseks.

2. ProofHub - projektide haldus

ProofHub on taskukohane ja võimas tööriist, mis võimaldab tiimiliikmetel jagada faile, planeerida projekte, luua ülesandeid ning jälgida nende täitmist. Tegemist on tööriistaga, mis aitab kaasa efektiivsele projektijuhtimisele. Lisaks on ProofHub abiks turundustiimi produktiivsuse tõstmisel ja ka kliendisuhtluse korraldamisel, sest tööriist pakub mugavat võimalust nii andmete edastamiseks kui ka tagasiside saamiseks.

3. Google Keyword Planner - sisuturunduse alus

Google Keyword Planner ehk märksõnade planeerija teeb sisuturunduse teemade leidmise lihtsaks. Tööriist aitab leida sinu ettevõttele sobivaid märksõnu ning küsimusi, mis potentsiaalsed kliendid sinu ettevõtteni võiks tuua. Kasutades tööriistas näidatud küsimusi enda turundustegevuses, saab ettevõte kinnistada enda koha otsingutulemustes ja jõuda uute klientideni.

4. Grammarly - ingliskeelne tekstiloome

Grammarly on üks asendamatu abiline tekstiloomes. Tööriist on saavutanud laialdase populaarsuse üle kogu maailma, sest aitab tänu võimekale tehisintellektile ja põhjalikule keeleanalüüsile kirjutada veatult ja ladusalt. Grammarly ei kontrolli pelgalt õigekirja, grammatikat ja lauseehitust, vaid pakub ka tekstis kontekstile vastavaid parendusvõimalusi. Tööriista saab kasutada nii ametlike e-kirjade, akadeemiliste esseede kui ka sotsiaalmeedia postituste või blogitekstide kirjutamisel.

5. Hootsuite - sotsiaalmeedia sisuloome haldamine

Hootsuite'i sisuloometööriistad on see, mis tõstab sotsiaalmeedia sisu uuele tasemele. Tööriist võimaldab luua pilte, videoid ja graafikuid, mis köidavad jälgijate tähelepanu. Lisaks saab kasutada ka ajastamisvõimalust, et avaldada loodud sisu just endale vajalikul ajal ning jõuda nii veelgi laiema publikuni. Tegemist on tööriistaga, mis koondab erinevad sotsiaalmeedia platvormid ning teeb turundajate töö oluliselt lihtsamaks.

Need viis turundustööriista on kasuks tõenäoliselt igale turundajale, kes soovib teha enda tööd ajaefektiivselt, struktureeritult ja mugavalt. Küll aga kui soovid erinevate tehisintellektide või tarkvarade abi vältida ning päris inimesele enda ettevõtte turundustegevuse usaldada, siis pöördu DigitalB poole. DigitalB on turundusagentuur, mille tegevusvaldkonda kuuluvad nii orgaaniline sotsiaalmeedia sisuloome ja kontode haldus, aga ka digireklaamide seadistamine ning tulemuste jälgimine. Agentuuril on turundusvaldkonnas pikaajaline kogemus, mis aitab kliendil saavutada soovitud eesmärke.