Ettevõtte sotsiaalmeediakanal on tänapäeval äärmiselt oluline osa digiturunduse strateegiast. See annab võimaluse suhelda oma klientidega, olla nähtav potentsiaalsetele klientidele ning ehitada üles usaldusväärset brändi. Kuid kui hästi ettevõtte sotsiaalmeedia kanal tegelikult töötab, sõltub mitmest tegurist. Oleme kirja pannud kõige olulisemad, millele iga sotsiaalmeediakanali haldaja peaks tähelepanu pöörama.
Loo väärtust ning tekita usaldusväärsust
Üks peamisi tegureid, mis mõjutavad ettevõtte sotsiaalmeedia kanali tulemuslikkust, on sisu kvaliteet. Kui sisu on huvitav, väärtuslik ja asjakohane, siis on suurem tõenäosus, et see kõnetab inimesi ja julgustab neid kanalit külastama ning jagama sisu edasi. Samuti aitab kvaliteetne sisu tugevdada ettevõtte brändi ja suurendada usaldusväärsust.
Tunne oma klienti
Teine oluline tegur on ettevõtte sihtgrupi mõistmine ja nendega oskuslik suhtlemine. Kui ettevõte teab, millist sisu nende sihtgrupp soovib näha ja kuidas nad soovivad suhelda, siis on suurem tõenäosus, et publik reageerib positiivselt. Samuti on oluline teada, millal ja kuidas sisu jagada, et saavutada maksimaalne ulatus.
Postitused, mis püüavad pilku
Pilkupüüdvad sotsiaalmeedia postitused on olulised, et sisu eristuks teiste postituste seast
ning pakuks publikule väärtust ja huvi.Oleme kirja pannud mõned näpunäited, kuidas luua pilkupüüdvaid sotsiaalmeedia postitusi:
1. Kasutage atraktiivseid visuaale: pilte ja videoid on lihtsam märgata kui lihtsat teksti. Kasutage visuaale, mis püüavad vaataja tähelepanu ja peegeldavad teie sõnumit.
2. Pöörake tähelepanu pealkirjadele: lühike, tabav ja huvitav pealkiri on hea võimalus meelitada vaatajate tähelepanu. Proovige kasutada loomingulist lähenemist, mis annab edasi ettevõtte sõnumi.
3. Kasutage lühikesi ja löövaid kirjeldusi: sotsiaalmeedia kasutajad kulutavad postituste lugemiseks vaid mõne sekundi, seega on oluline kasutada lühikesi ja tabavaid kirjeldusi, mis haaravad kiiresti pilku.
4. Kaasake jälgijaid: innustage jälgijaid olema aktiivsed, näiteks jagama ettevõtte postitusi või kommenteerima ja küsimustele vastama. See annab jälgijatele võimaluse kaasa rääkida ja suurendab nende huvi jagatava sisu vastu.
5. Kasutage hashtag'e: hashtag'id aitavad huvilistel postitusi paremini leida, eriti just teemadel, mis on ettevõtte sihtgrupi jaoks olulised. Kasutage neid regulaarselt ja sihipäraselt, et suurendada oma postituste ulatust.
Ettevõtte koduleht peab toetama ärilisi eesmärke
Lisaks eelpool kirjeldatud, pigem sisulistele soovitustele, on mõned tehnilised tegurid, mis mõjutavad ettevõtte sotsiaalmeedia kanali tulemuslikkust. Näiteks võib veebilehe kiirus, mobiilisõbralikkus ja sisu optimeerimine otsingumootoritele mõjutada kanali nähtavust ja kasutajakogemust. Kui kliendi teekonnas on mõni punkt, mis tekitab temas ebausaldusväärsust, näiteks ebaprofessionaalne koduleht, siis võib see saada müügi teostamisel määravaks. Kokkuvõttes võib öelda, et ettevõtte sotsiaalmeedia kanali tulemuslikkus sõltub sisust, jälgijate mõistmisest, postituste ajastusest ning tehnilistest aspektidest nagu optimeerimine ja mobiilisõbralikkus. Eduka sotsiaalmeedia strateegia loomine nõuab pidevat katsetamist, jälgimist ja kohandamist vastavalt klientide tagasisidele.
DigitalB aitab Instagrami hallata
Kui vajad sotsiaalmeedia haldamisega abi, siis võta ühendust DigitalB tiimiga ning tuleme appi.