Täpset Facebooki strateegiat ennustada võib olla keeruline, kuna ettevõtte plaanid ja suunad võivad muutuda, vastavalt turu arengutele ja konkurentide tegevusele. Kuid kindlasti on võimalik analüüsida ja paika panna Facebooki arengusuunad aastal 2023, mis võiksid olla sihiks ka turundajatele.
Suur rõhk privaatsusel ja turvalisusel
Pärast hiljutisi andmelekkeid ja privaatsusküsimuste esilekerkimist, jätkab Facebook oma jõupingutusi privaatsuse ja turvalisuse parandamiseks. Suure tõenäosusega hõlmab see endas uute privaatsusfunktsioonide tutvustamist, kasutajate andmete kaitset ning koostööd erinevate reguleerivate asutustega. Kindlasti mõjutab antud teema edaspidi ka Facebooki reklaame. Tasub silma peal hoida, kas reklaamide seadistuses lähiajal võib tulla muudatusi ning vajadusel varuda rohkem aega katsetamiseks.
Fookus läheb videote peale
Video on juba mõnda aega olnud populaarne sisuformaat Facebookis ja ka mujal sotsiaalmeedias. Ka aastal 2023 jätkab Facebook investeeringuid videoteenuste ja -platvormide väljatöötamisse ja reklaamimisse. See annab turundajatel rohkelt võimalusi kasutada videoid oma postitustes ja reklaamides. Kindlasti tasub videote puhul eelistada pigem lühemaid videoid ning jälgida nende kvaliteeti.
Tehisintellekt tuleb appi
Facebook hakkab suure tõenäosusega kasutama rohkem ka tehisintellekti ja masinõpet, et parandada oma algoritme, personaliseerida kasutajakogemusi ja võimaldada automatiseeritud reklaamikampaaniate loomist. Ühelt poolt teeb see turundajatele töö lihtsamaks ning kiiremaks, kuid alguses vajab uus lahendus kindlasti testimist ja harjumist. Julgustame uusi lahendusi kindlasti proovima ja katsetama.
Müügi funktsioonide täiendamine
Facebook Marketplace on olnud populaarne juba mõnda aega. See on lihtne, soodne ja mugav keskkond, kus nii ettevõtted kui ka erakasutajad saavad oma tooteid müüa. Selleks, et kogu müügiplatvorm oleks klientide jaoks mugavam on Facebook ühe suunana võtnud ka selle täiendamise ja arenduse fookusesse. Kindlasti on see Facebooki osa, mis lähiajal veegi populaarsust kasvatab.
Järjepidevus on oluline
Facebooki algoritm on üles ehitatud suuresti inimeste ja kontode aktiivsusele. See tähendab, et võidab see, kes on järjepidev ja aktiivne. Neid postitusi kuvatakse vaikimisi rohkem ning seeläbi soodustatakse konkreetset info levikut. Hallates Facebooki kontot 2023. aastal on üheks suureks eelduseks kindlasti sisuplaani loomine. See aitab luua kindla süsteemi, misläbi oma ettevõtte nähtavust kasvatada.
DigitalB tuleb appi
DigitalB kogenud tiim on toimetanud Facebookis juba aastaid ning aidanud kümnetel klientidel hallata oma Facebooki kontosid. Oleme kursis kõige uuemate trendide, soovituste ning parimate Facebooki praktikatega. Kui tunned, et vajad abi või nõu Facebookis oma ettevõtte turundamiseks, siis võta julgelt meiega ühendust, tuleme appi.