Meta gruppi kuuluv Facebook on üha populaarsem sotsiaalmeediaplatvorm, millel on juba 2,96 miljardit kasutajat üle terve maailma. Ka üha rohkem ettevõtteid teeb omale Facebooki lehe, mille abil oma tooteid/teenuseid müüa ja reklaamida. Seega soovitame ka meie õppida selgeks Facebooki võlud, et teenida oma ettevõttele maksimaalset kasu. Järgnevalt kirjeldame, mida õpetatakse Facebooki koolitusel ning miks see on oluline.
Miks on Facebookis olulised orgaanilised postitused?
Kuigi Facebookis on väga suur roll reklaamidel, siis tuleb luua ka orgaanilist sisu. See tähendab, et postituse levimise eest ei ole makstud. Orgaanilisi postitusi peaks looma, et olla kontaktis oma jälgijaskonnaga. Väga populaarne on küsimuste küsimine, react’imine küsitlusele ja fotode lisamine. Ainult orgaanilisele postitusele ei tasu siiski lootma jääda, kui loodav sisu on oluline ja peab jõudma paljude inimesteni, kuid meie soovitus on, vastavalt leheküljele, Facebookis luua orgaanilisi postitusi vähemalt paar korda nädalas, et hoida end auditooriumi teadvuses ning ettevõtet pildis.
Loo Facebookis reklaami ja boost’i oma postitusi
Facebook Ads’e on oluline kasutada, kui on soov jõuda paljude inimesteni tähtsa sõnumiga. See võib olla näiteks uus toode, allahindlus, loos või pakkumine. Reklaamide abil on võimalik jõuda inimesteni, kes muidu ettevõtte lehte ei jälgi ning selle tegemistega kursis ei ole. Boost’imine seevastu aitab tõsta nähtavust justnimelt nende inimeste hulgas, kes lehte juba jälgivad. Nimelt tõstab boost’imine ettevõtte orgaanilist postitust uudisvoos ettepoole. Nii reklaamide kui ka boost’imise abil on võimalik jõuda klientideni, kelleni loodud sisu muidu ei pruugiks jõuda. Mõlema variandi puhul tuleb muidugi õppida seda, kuidas reklaam võimalikult täpselt ideaalkliendini sihtida, kui kaua ja palju tasulise sisu eest maksta ning kuidas efektiivseid kampaaniaid üles ehitada. Tasulise sisu loomine peab olema strateegiline ja hoolega läbi mõeldud.
Õpi looma pilkupüüdvaid visuaale
Pole oluline, kas sisu on orgaaniline või makstud, auditooriumi tähelepanu haaramiseks on väga oluline luua silmapaistvaid visuaale. Kuna Facebookis on palju kasutajaid ning sisu on selle võrra samuti rohkem, siis üha rohkem keritakse uudisvoos postitusi läbi lugematakõige keerulisem on võita kliendi tähelepanu. Tähelepanu haaramiseks on oluline luua silmapaistvaid visuaale. Visuaalide loomine on kunst omaette ning nende loomiseks saab kasutada mitmeid rakendusi nagu näiteks Canva ja Adobe Express. Visuaalide tegemise õppimisse tasub kindlasti investeeringuid teha.
Saa Facebooki kasutamises profiks ja vii oma ettevõtte turundus uuele tasemele
Kuna Facebook on suur platvorm siis üksikasju, kuidas selle kasutamisest maksimumi võtta, on kordades rohkem. Digiturundusagentuur DigitalB pakub personaalset Facebooki koolitust, mis aitab ettevõtetel saada oma Facebooki kontoga maksimaalset kasu.