Määra ettevõtte sihtrühm
Enne Instagrami kontoga alustamist, tasub mõelda ja määratlema ettevõtte sihtrühm, et oleks kindlalt teada, kes on ettevõtte potentsiaalsed kliendid. See võimaldab luua sobivat ning huvitavat sisu ja kasutada vastavaid sildistusi ja hashtage, mis kajastavad sihtrühma huvisid ja vajadusi. Sihtrühmast oleneb sageli ka turundamise stiil ja olemus.
Loo atraktiivne profiil
Instagrami profiil peaks olema selge, atraktiivne ja informatiivne, et kutsuda kasutajaid jälgima ettevõtte lehte. Profiilipilt peaks olema kaubamärgi identiteeti peegeldav, bios peaks olema lühike ja informatiivne, mis kirjeldab konkreetselt ettevõtte tegevusalasid. Profiili eesmärk on anda selge ja kiire ülevaade, mis infot siit lehelt kasutaja saab. Kui on võimalik tooteid või teenuseid osta, siis ka selge info selle kohta.
Jutusta lugu
Oluline on luua sisu, mis kajastab teie ettevõtte brändi, tooteid või teenuseid. Samuti on oluline postitada regulaarselt, et hoida oma jälgijaid kursis ettevõtte uudiste ja toodete/teenustega. Sisuloome peaks olema kvaliteetne, huvitav ja sobima ettevõtte sihtrühma
huvidega. Sisu puhul tasub mõelda alati loo peale, mis lugu jagatud sisu jutustab ning mis on selle eesmärk. Sellist laadi sisu tekitab usaldusväärsust ning aitab kasvatada jälgijaskonda.
Kasutage hashtage
Hashtagide kasutamine on Instagrami turundamise oluline aspekt- see pole kuhugi kadunud. Need aitavad postitusi tõhusamalt edastada, tõstes nende nähtavust Instagrami otsingus. Soovitame kasutada konkreetseid hashtag, mis on seotud teie brändi, toodete ja teenustega. Kindlasti tasub jälgida, mida teised sama valdkonna kontod kasutavad ning lisada neid ka oma postitustele.
Sotsiaalmeedia platvormid, Facebook ja Instagram, võtavad küll turundusreklaamide eest tasu, kuid eeliseks on see, et inimene saab määrata oma eelarve ja sihtida reklaame suhteliselt täpselt. Alustad saab juba paari eurose eelarvega.
Samuti on võimalik luua sisu ka täiesti tasuta, null eelarvega. Regulaarne postitamine ning seeläbi väärtuse ja kasuliku info andmine, tagab alustavale ettevõttele võimaluse alustada turundusega, ilma suuri kulutusi tegemata.
Kasutage Instagram stories-id
Instagrami lood on suurepärane võimalus tihedama ja vahetu suhte loomiseks oma jälgijatega. Kasutage erinevaid funktsioone nagu küsitlused, küsimused, linkimised, filtreerimine, et tõsta kaasatust oma jälgijatega. See on kõige mugav ja efektiivsem viis oma
jälgijatega suhtlemiseks.
Kasutage Instagrami reklaame
Instagrami reklaamide kasutamine on suurepärane viis laiendada oma brändi nähtavust, eriti kui on tegemist uue brändiga. Soovitame kasutada reklaame, et jõuda potentsiaalsete klientidega, kasutades sihtrühmale vastavaid demograafilisi andmeid. Siinkohal on kõige olulisem just täpne reklaamide sihtimine.
Tehke koostööd influenceritega
Influencerid on suurepärane võimalus suurendada oma brändi nähtavust ja saada uusi jälgijaid. Valige need suunamudijad, kellel on teie sihtrühma huvid ja keskenduge koostööle, et ettevõtte bränd jõuaks rohkemate potentsiaalsete klientideni.
DigitalB aitab Instagrami hallata
DigitalB kogenud tiim on toimetanud Instagramis juba aastaid ning aidanud kümneid kliente. Oleme kursis kõige uuemate trendide, soovituste ning parimate Instagrami praktikatega. Kui tunned, et vajad abi või nõu Instagramis oma ettevõtte turundamiseks, siis võta julgelt meiega ühendust, tuleme appi.