SEO ehk search engine optimization on vajalik, et jõuda otsingumootori tulemustes ettepoole. Ettevõte võib kaotada palju, kui jätab optimeerimise tahaplaanile, kuna enamik inimestest (ligi 33%) klikib, statistika põhjal just, esimesel otsingu tulemusel.
Kuna tänapäeval toimub inimeste poolt toodete ja teenuste otsimine suurel määral just internetist ning e-poodidest, siis tuleb ka kõige traditsioonilisemas valdkonnas tegutseval ettevõttel olla kodulehe kaudu nähtav ning leitav.
Päris niisama veebilehte pole mõtet luua, milleni keegi otsingumootorit kasutades ei jõua. Juba kodulehte luues tasub mõelda sellele, et SEO parandab veebisaidi üldist otsitavust ja nähtavust, pakkudes seeläbi ka tegelikult rohkem väärtust kliendile. SEO tegevused võiksid olla veebiarenduse ja -loomise üks kindel osa.
SEO’ga kaasneb rohkem liiklust ja konversioone
Hea kasutajakogemus on vajalik SEO seisukohalt, sest otsingumootorid on õppinud tõlgendama halba kasutajakogemust positiivsest ning sellest on saanud kodulehe edu keskne võti. Seega võib öelda, mida parem ja kasutajasõbralikum koduleht on, seda rohkem inimesi omakorda hakkab seda tulevikus külastama, kuna see on otsingumootoris paremal positsioonil ning nähtavam konkurentidest.
See omakorda tähendab rohkem liiklust veebisaidil ja ilmselt ka varasemast enam konversioone, sest parem paigutus otsingu tulemustes aitab tagada, et potentsiaalseid kliendid leiavad kodulehe üles. Seega, mida parem kodulehe positsioon, seda rohkem eesmärgipärast tegevust kodulehel.
SEO on vajalik brändi usalduse seisukohalt
Otsingumootoris kõrgel positsioonil olevat kodulehte peab näiteks Google usaldusväärseks ja kvaliteetseks ning see omakorda suurendab ettevõtte vastu tuntavat usaldust. Tasub panustada aega oma lehe täiustamisele ja sisu loomisele.
SEO seisukohast aitab veel kaasa saidi kiiruse suurendamine ja märksõnade analüüs. Need SEO tegevused aitavad tõusta veebilehel veelgi kõrgematele positsioonidele. Kodulehekülg on ettevõtte visiitkaart internetis, seega tasub panustada sellesse, et see oleks ka otsingutulemustes leitav ja nähtav.
SEO on vajalik konkurentsis püsimiseks
Google'i otsingu esimesel lehel olevad tulemused saavad üle 90% külastajatest, mistõttu on vajalik hoida ennast konkurentsis ja omada kodulehte, mida otsijad ka külastavad. SEO
annab Eesti turul suure konkurentsieelise, sest paljud ettevõtted tegelikult veel sellesse ei panusta.
Alustada tuleks oma konkurentide tuvastamisest, nende tugevate ja nõrkade külgede analüüsimisest ning oma veebilehe optimeerimisest ja haldamisest. Seejärel veenduge, et koduleht oleks kiire ja mobiilisõbralik. Lisaks looge parim võimalik sisu, mis pakub klientidele väärtust, ja keskenduge parima kasutuskogemuse pakkumisele.
Jõua rohkemate klientideni DigitalB’ga
Kui tunned, et su ettevõte kodulehel oleks vajalik SEO koha pealt parandusi läbi viia, siis siinkohal on abiks digiagentuuri DigitalB spetsialistid. Võta meiega julgesti ühendust!