Ettevõtte jaoks on oluline, usalduse kasvatamiseks, anda kliendile väärtuslikku sisu ja üks parimaid võimalus selleks on blogipostituste loomine. Uuringud näitavad, et ettevõtted, kelle üks turundamise viise on regulaarsete blogipostituste loomine, jõuavad 67% rohkemate klientideni. Kuna blogipostitused kasvavad üha populaarsemateks, on oluline konkurentide seast ühel või teisel viisil välja paista.
Toome allpool välja saladused ja nipid, mida oma järgmist blogipostitust tehes soovitame järgida.
1. Haarav sissejuhatus
Kui potentsiaalne klient on tabava pealkirjaga oma blogisse meelitatud, peaks ta võrdlemisi kiirelt ja lühidalt mõistma, mida blogipostitusest kasulikku on võimalik leida ja kas see on tema jaoks väärtuslik. Soovitame vältida teema liigset keerutamist, vaid selle asemel pakkuda huvitavat statistikat või informatsiooni, mis tekitaks huvi blogipostitust edasi lugeda ning hiljem juba täpsemalt ettevõtte ja teenuste või toodetega tutvuda.
Toome allpool välja saladused ja nipid, mida oma järgmist blogipostitust tehes soovitame järgida.
Sõltumata eesmärgist on Facebookis reklaami tegemine mõistlik, kuid eeldusel, et reklaami tekst, kujundus, visuaal ja seadistused vastavad antud parameetritele.
2. Väldi pikki jaotamata tekste
Me oleme arvatavasti kõik sattunud vähemalt kord elus blogipostituse otsa, mis on üks tihe lõputu tekst. Kliendi perspektiivist on lihtsam see leht kinni vajutada kui sealt ükshaaval endale vajalikke punkte hakata otsima. Hea blogipostituse saladuseks on õhuline tekst, kust saab mugavalt konstrukteeritud osadest enda jaoks kõige olulisema info kohe kätte.
3. Muuda oma postitus jagatavaks
Uuringud näitavad, et tihtipeale saadakse ühest või teisest tootest või teenusest teada just tuttavate kaudu. Kui tarbija leiab internetist enda jaoks midagi kasulikku või huvitavat, siis tahetakse seda jagada ka oma tuttavatega. Oma blogipostitustele nende jagamise võimaluse lisamine on väike detail, mis võib aga märgatavalt muuta selle nähtavust ning levikut.
4. Call to action ehk üleskutse
Blogipostitust lugedes tekib potentsiaalses kliendis huvi ja loodetavasti on suurenenud teadlikkus mõne konkreetse teema või toote puhul. Saladus peitub nüüd aga blogipostituse lõpus, kus tuleks lugejale anda eesmärk ehk tegevus, mida me soovime, et ta täidaks - kas me tahame, et
- külastaja jagaks meie postitust;
- pöörduks meie tooteid ja/või teenuseid sirvima;
- avaldaks kommentaarides oma avaldust;
- või liituks meie meililistiga.
Neid eesmärke võib olla veel teisigi, kuid need on enimlevinud üleskutsed, mida blogi lõpus soovitame kasutada.
Peamine eesmärk blogipostituse lõpus on tagada, et külastajad ei liiguks peale informatsiooni saamist otse lehelt ära või ei tunneks, et neil on mingi oluline info postituse lõpuks puudu.
Kui vajad abi oma blogi loomise ja kirjutamisega
Läbimõeldud ning väärtust pakkuvad blogipostitused on üks samm ettevõtte edukaks turundamiseks ja väärtuste jagamiseks. Kui soovid alustada või ennast arendada blogimises, siis pöördu ülejäänud nippide omandamiseks DigitalB spetsialistide poole.