Meediaplaneerimine annab ülevaate ettevõtte turundustegevustest
Turundamiseks on tänapäeval väga palju erinevaid võimalusi ning kanaleid. Lisaks klassikalisele meediale on võimalik teha reklaami digikanalites, raadios, teles või hoopiski kaubanduskeskustes. Võimalusi ja kanaleid on nii palju, et silme eest läheb kirjuks. Kuidas planeerida ettevõtte turundus, mis päriselt tulemusi toob?
Mis on meediaplaneerimine?
Meediaplaneerimine on turunduse protsess, mille käigus planeeritakse täpselt, millal, kus ja mida reklaamitakse. Meediaplaneerimist tehakse minimaalselt üheks kuuks, kuid kõige levinum planeerimise periood on 3 kuni 6 kuud. See annab võimaluse hajutada erinevaid turundustegevusi ning saavutada parema katvuse mitmetes kanalites.
Mida meediaplaneerimine sisaldab?
Meediaplaneerimise puhul on mitmeid erinevaid detaile, mille järgimine on äärmiselt oluline. Tellides meediaplaneerimise DigitalB-st võid kindel olla, et võtame arvesse kõiki järgnevaid küsimusi ning loome personaalse, lähtuvalt ettevõtte äri eesmärkidest, tegevuskava ja plaani.
Meediaplaneeringut tehes analüüsime:
- Kes on sihtrühm?
- Kus kanalites sihtrühm on? Milliseid kanaleid peaksime kasutama?
- Millised on konkreetsed turunduseesmärgid? Kuidas eesmärke mõõdame?
- Kui suur on turunduseelarve?
- Millised on peamised turundussõnumid?
Kui analüüs on tehtud, siis seejärel algab alles planeerimise protsess, mis hõlmab endas ka erinevate kanalite ja koostööpartneritega läbirääkimist.
Lähtume praktilisest kogemusest
Oleme kümnetel ettevõtetel aidanud viia turunduse uuele tasemele ning hulgaliselt edukaid meediaplaane aidanud koostada ja hiljem ka täide viia. See kogemus on olnud hindamatu ning läbi praktika oleme õppinud ja kogenud palju.
Praktilised teadmised, mida oleme aastate jooksul kogunud:
- Tunneme erinevate turunduskanalite eripärasid.
- Oskuslik kampaaniate ülesehitus ning seadistus.
- Sihtrühma põhine lähenemine.
- Tehniline oskus panna erinevad kanalid koostöös toimima, et need toetaksid ühist eesmärki.
- Turunduskanalite võrgustik ning nende võimaluste oskuslik kasutamine.
Miks tellida meediaplaneerimine DigitalB-st?
Meediaplaneerimine eeldab teadmisi ja kogemusi, millele tuginedes luuakse parim võimalik turunduskava, läbimõeldud tekstid, eesmärgipärane reklaamide ülesehitus. Kui sinu ettevõte soovib end reklaamida ning konkurentidest ette jõuda, säästes sealjuures enda aega ja raha, tulevad appi DigitalB spetsialistid.